Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

sábado, diciembre 02, 2006

Non fai falta que espere moito


Hoxe publica o Diario de Bergantiños unha noticia con este titular:

“El BNG denuncia la existencia de desmanes urbanísticos en Malpica”. E debaixo: Aymerich pone como ejemplo una vivienda de seis alturas en pleno paseo de Canido”.

Segundo informa o xornal, o responsable comarcal do BNG, Xosé Regueira, e o portavoz nacionalista no Parlamento Galego, Carlos Aymerich, denunciaron onte en Carballo a existencia en Malpica dun “desorden urbanístico ó que consideran que hai que poñer coto”.

Aymerich acusa directamente a PP e PSOE, “ya que asegura que son miembros de estas dos formaciones los que ´están pringando´ por delitos urbanísticos. Estamos á espera de que alguén nos sinale un membro do BNG implicado nun caso de especulación urbanística".

Pois non fai falta que espere moito, Sr. Aymerich. Indicámosllo nos, se nolo permite: Sen desplazarse de Malpica, ten vostede o exemplo máis claro e cercano: a coñecida como “Casa do Bloque” (¿non sabe por qué lle puxeron os veciños ese nome?), entrando en Malpica á esquerda. Ese edificio construido ilegalmente, cun considerable número de alturas (máis de seis), que da á praia, foi o motivo de que o seu ex-alcalde Lois Cancela Vecino (BNG), xunto co concelleiro de urbanismo do BNG foran condenados por un delito de prevaricación. ¿Val-lle o exemplo?

Aymerich, fai falta ser torpe. ¿Non sabe que Beiras tivo que sair escoltado pola Garda Civil do Concello de Malpica, para impedir que os veciños alporizados o agrediran por cuestións urbanísticas? ¿Non sabía que o seu alcalde foi condenado pola xustiza polo mesmo motivo? A próxima vez sexa un pouco máis prudente (¿será moito pedirlle?), Aymerich Cano. A eso que fixo vostede chámanlle "ir por lan e volver trasquilado".



5 Comments:

Anonymous un malpicán said...

Teníais que haber escuchado radio voz cuando se hizo pública esta sentencia. Lois Cancela era contertulio de Ramón Saleta y el presidente de Vieiro. Era patético oir a Pedro Tasende justificar al ex alcalde y decir que los jueces se habian pasado, que habia más casas ilegales que esa "do bloque", etc,etc. Por supuesto el ex alcalde encantado con la defensa. El tema del famoso aparejador-concejal del BNG en Malpica (archiconocido Sergio) es de sobra conocido y reciente por todo Bargantiños, no sólo aquí. Es posible que D. Carlos Aymerich estuviese entonces atareado escribiendo su tesis bajo la supervisión de su mentor, D. José Luis Meilán Gil, de tendencia por todos conocid. Y ahora el pobre mete la gamba y denuncia a los demás. Quizá, como es tan impulsivo (y Regueira no es lince que ve crecer la hierba), no haya consultado con nadie más versado en el tema. Se pasó un poco de frenada.
Os lo cuento desde Malpica y conste que no apruebo lo que está ocurriendo ahora. Pero ya sabemos, a los del bloque no hace falta más que dejarlos gobernar para que se queden con el culo al aire. Lo malo es que son imprudentes y tienen mala memoria. ¿Por qué los jóvenes tendréis tan poco sentido común?

3/12/06 14:01

 
Anonymous Anónimo said...

Completamente de acuerdo con todo lo anterior. Y para más INRI la casa también está en el paseo de Canido. Si es que...... Vivir para ver

5/12/06 13:15

 
Anonymous Anónimo said...

Tardará el señor Don Carlos en volver a mencionar Malpica Vice...pola conta que lle trae

6/12/06 00:32

 
Anonymous Anónimo said...

lo que está pasando ahora en Malpica es una verguenza, como en toda la costa de la muerte. Creo que la casa del bloque se va a quedar pequeña comparada con todos los edificios y apartamentos que se están haciendo, ya se verán consecuencias,porque el tiempo da y quita razones. También recuerdo que el alcalde del bloque aunque fue condenado, se presento otra vez y salió elegido,limpió su nombre y dimitió. y que el paseo maritimo que el empezó todavía no fueron capaces de acabarlo en 10 años, a ver si ahora se dan prisa ya que vienen los turistas a ocupar los pisos de Canido.

15/2/07 02:18

 
Anonymous Anónimo said...

O que hai que ver. Anónimo dice..., un malpicán dice... , Alguén realmente sabe as probas que hai en contra dun piso que nunca tivo licencia, nin sigue tendo. Pero do que se trata é de perxudicar á xente contando historias. Estámo-lo a ver en tódolos lugares, calquera persoa que incurre nun delito de irregularidades urbanísticas e xuzgado polo penal, pero neste caso somentes hai unha inhabilitación. Supoño que son contactos... en fin.

22/5/07 12:52

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner