Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

domingo, junio 18, 2006

Mellor en chino


Antonte, recibiamos un comunicado do Partido Popular onde resaltaba o feito de que non se cobraran as taxas na última feira celebrada na Milagrosa, o pasado domingo día 11. Para o PP, esto supón “a confirmación” da “actuación irregular” do goberno municipal, xa que durante un ano estiveron facéndoo, a pesar das denuncias dos populares.

O PP acusa ó goberno de “ocultar información”, “total desprezo á razón” e “soberbia” (posto que existían informes da interventora municipal e do secretario “que lles dixeron por escrito tanto ós concelleiros de Facenda, e Feiras, que había que investigar e impedir que se cobrara”).

Para o grupo que lidera Alberto Sueiro, “unha vez que se reconoce o erro, chega o momento de dar as explicacións oportunas a cidadanía, conta-la verdade, facer públicas as contas e asumir as responsabilidades políticas por este asunto que puxo en evidencia o xeito de actuar deste goberno” (polo que se le, a esperanza é o último que se perde).

O motivo de que agora traiamos aquí esa nota é que, a principios da semana, unha lectora (María) enviounos unha carta, que co seu permiso titularemos "En chino se entiende mejor", analizando a noticia publicada o pasado domingo en La Voz de Galicia reseñando a roda de prensa celebrada polo Partido Popular sobre este asunto. Na misiva indicávase que tamén se enviaba á Voz, motivo polo que non a publicamos ata agora, esperando a que se publicara primeiro na Voz. Pasado un tempo prudencial, e comprobando que non se publicou na Voz (o que era previsible, dado o contido da carta), publicámola aquí (son as vantaxes de que existan máis medios de comunicación):

En chino se entiende mejor

“Os remito la carta que envié a La Voz y, como no espero que la publiquen ya que, entre Gabriel Pérez y la propaganda del viaje a Uruguay tienen el cuadernillo lleno, puede que la lean a través de CD... (me consta que os siguen).

Está claro que el titular del domingo 11 en local Bergantiños: “Intervención tesis oposición tasas” fue elaborado por el típico listo de la clase que tienen en plantilla. Le felicito por el resultado, sin duda, el que buscaba.

No es baladí que haya omitido cualquier referencia al Gobierno tripartito, ni al Partido Popular, ni a las irregularidades, ni a nada que resulte mínimamente conocido.

Es un titular engorroso, que desanima a seguir leyendo. Ya los del PP son un rollo con tanta legalidad, parecen picapleitos, todo el día dando por saco con los chanchullos de la tríada.

Vamos a fomentar desde “La Voz de su amo” esa sensación de que todo es un petardo infumable. Metamos una noticia presuntamente importante bajo un titular ininteligible y así conseguiremos que sólo lo lean los entregados.

- ¿quién es Intervención?
- y yo que sé
- ¿la oposición? ¿los que se oponen a todo?
- no, burro, los que no mandan, los otros
- ¿la feria? ¿qué feria?
- la del San Juan, supongo
- pero “Intervención “ no sabe ni que hay feria...¿ por qué opinan?
- porque algo tendrán que hacer
- “exacción de tributos” ¿que los eximen?
- no, será que los extraen
- ¿de dónde?
- de donde pueden
- pero no pueden
- no sé, pregúntale a los de “Intervención”, o al periodista...
- ¿en qué pueblo de Bergantiños, Soneira o Finisterre pasa "questa cosa" tan rara?
- en carballés
- ¿y qué coño pasa?
- No lo sé, yo me perdí en el titular y no me atrevo a leer este palíndromo.
- ¿este qué?
- nada amigo, se es, o no se es
- vale macho

Entre cualquiera de sus lectores bien podría darse este diálogo de besugos.
Sinceramente, alguien en un bar me acercó el periódico y me preguntó: María, ¿tú entiendes esto?

He de confesarles que respondí que sí, porque lo entendí, conozco el tema, lo sigo de primera mano y me interesa. En condiciones normales de lector no interesado respondería algo así como “no lo entiendo ni voy a perder medio minuto en intentarlo”.

En fin, que cada día estoy más contenta de darle a Médicos sin Fronteras el dinero de la suscripción, invertir mejor mi tiempo y no vean los cabreos que me ahorro.
Animándoles a que sigan tan imparciales como de cote (dirían en mi pueblo, a la sazón Carballo).

María en el país de las maravillas
.

P.D. Este rollo de carta es para que se den cuenta de lo que jeringa estar leyendo tonterías como las que abundan en su periódico.”


Enlaces relacionados:

Continúa o cobrador da feira

Máis sobre o cobro de taxas no mercado do Campo da Feira


1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

¿Qué esperabades?
E curioso pero eu tamén me parei a ler ese titular e, como non entendía ben o que se queria decir, lin o artigo enteiro. Efectivamente parecia que os do pp tiñan razón peo na voz de galicia tampouco se dicia moi claramente.
Agora , pasados uns dias, o goberno deixou de cobrar ese imposto ós do campo da feira pero tampouco me pareceu ler ningunha critica deste tema nos periodicos.
¿so estan pra falar ben do goberno?
E cando meten a pata ¿non é a sua obriga denuncialo e que o saibamos ben clariño?
Algun medio e tan pouco imparcial que ainda me acordo dos comentarios que se fixeron en radio voz cando saiu a sentenza que condenaba ó ex alcalde do Bloque de Malpica, Lois Cancela. Os equivocados eran os xuices e os santos parecian os politicos condenados por prevaricación.
Eche o que hai...

20/6/06 12:59

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner