Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, enero 31, 2007

Culpable el PP


“Cando algo falla no tripartito está claro... a culpa é do PP": Con estas palabras resume el PP de Carballo la postura de Andrade, quien culpó al partido de la oposición de que no fuera aprobada su moción pidiendo la dimisión de Vicente Irrisarri (Presidente de Portos de Galicia). “É incrible que o Sr. Andrade diga que o grupo popular o debería respaldar nunha iniciativa que non lle aprobaron os seus ´socios´ e utilice agora ´cortinas de fume´ querendo culparnos do seu fracaso neste tema”, añade el portavoz popular.

Además de considerar “surrealista” la posición del concejal de urbanismo, para el PP la presentación de la moción “significa que a ruptura do tripartito xa é un feito”.

En cuanto al proyecto del puerto deportivo de Razo, lo califica como “outro tunel” del tripartito, “un proxecto que o governo presentou sen ter ningunha garantía de viabilidade nin técnica nin ecónomica e no que, como quedou demostrado, volveron a enganarnos, porque non existía ningún acordo con outras administracións de rango superior para a execución da obra”; y en referencia a los 24.000 euros que costó al Ayuntamiento el proyecto rechazado por Irisarri, añaden: “É un novo caso de utilización partidista dos recursos públicos para manter a toda costa o pacto de governo”.

El PP se pregunta qué gestiones hizo el alcalde para defender el proyecto (si es que lo avala), ante quién y con qué resultados, acusando a Evencio Ferrero, una vez más, de “ineficacia para a xestión pública”.



Enlaces relacionados:

Perdón televisado para o Hispano

Gladiator Irisarri?

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

hai que contalo todo,

porque non dis nada de que andrade tamén lle recordou ao Sr. sueiro de que eles lles prometeron que si lles daba o goberno, en un Mes o do porto de Razo estaba solucionado?

por que se vos olvida comentar esto?

cando mo contaron escachei coa risa

31/1/07 20:19

 
Anonymous Anónimo said...

Ay este Andradiño! Á súa idade aínda non lle veu a vergonza?

31/1/07 21:39

 
Anonymous Calaf said...

"porque non dis nada de que andrade tamén lle recordou ao Sr. sueiro de que eles lles prometeron que si lles daba o goberno, en un Mes o do porto de Razo estaba solucionado?"

Juas, juas, juas. Andrade, ese hombre de palabra con su famosa credibilidad. Como cuando le llamó Rajoy para que pactase con el PP, o como cuando había 6 empresas para el parking, o cuando el campo de golf estaba hecho, o cuando tenía compromisos con las más altas esferas del Estado para invertir en Carballo.

Se pueden decir todos los rumores y todas las chorradas del mundo, pero al final los hechos son lo que mandan. El PP tuvo 2 ocasiones de pactar con Andrade, y no tragó con sus condiciones. Evencio y Viña tuvieron 2 ocasiones de pactar con Andrade y las 2 tragaron. Que cada cual saque sus conclusiones.

1/2/07 10:15

 
Anonymous Anónimo said...

Ó comentario "Hai que contalo todo":

Non seas parvo: ¿cómo lle iba prometer Sueiro o porto de Razo se eso depende da Xunta e no momento da crisis do tripartito (setembro de 2005) xa estaban gobernando a Xunta BNG e PSOE? Eu vin o Pleno na TV, e o reproche de Andrade iba dirixido ó BNG (¿acordádesvos da famosa reunión de Andrade con Quintana? De ahí ven a promesa. E xa vemos cales foron os resultados)

2/2/07 11:24

 
Anonymous Anónimo said...

O que é un pouco triste que un medio de comunicación (este) que sigue defendendo a súa imparcialidade sexa tan parcial até o extremo de reproducir case íntegro un comunicado dun partido político (cousa que, salvo para criticar, non faría con ningún outro).

Carballo Dixital síguese defendendo como independente ou recoñece a súa vinculación clara e directa co PP?

2/2/07 18:02

 
Blogger Carballo Dixital said...

1º: Non dependemos de ningún partido.

2º: Este é un medio de comunicación que tamén opina. Temos opinión, e exercemos o noso dereito a opinar (coido que se nota), o que non quere decir que sexamos "dependientes" de ningún partido.

3º: Non sabiamos que "reproducir case íntegro un comunicado" sexa parcial. É máis parcial (xa que permite manipular) reproducir só o que interesa ó medio de comunicación. De tódolos xeitos, facía moito tempo que non publicabamos ningún comunicado do PP. Publicarémolos cando o creamos conveniente.

3/2/07 20:54

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner