Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

domingo, mayo 15, 2011

Preguntas para Alberto Sueiro


Dejando al margen las preferencias políticas de cada uno, coincidiréis en que la campaña más original y novedosa la está protagonizando el PP de Carballo. Empezaron repartiendo flores, después chocolate, más tarde sacaron vídeos humorísticos para centrar la campaña en la cuestión de los pactos y ahora vuelven a sorprendernos con una propuesta muy interesante y absolutamente novedosa en Carballo: "Teño unha pregunta para Alberto".

Se trata de que el candidato del PP responda las preguntas que le formulen los carballeses en el jardín municipal de Carballo, el martes 17 de mayo a las 12 de la mañana. El encuentro será moderado por un periodista de La Voz de Galicia, Toni Longueira, que será el encargado de seleccionar las preguntas (que los asistentes habrán de formular por escrito) "tendo en conta exclusivamente o seu interés periodístico", según la nota del PP.

Con este acto, el PP pretende "fomentar a participación activa e crítica dos cidadáns na vida política, respondendo ás cuestións que queiran formularnos, explicar o noso programa directamente ós seus destinatarios e someternos ó seu exame sen ningún tipo de reservas nin barreiras."

Alberto Sueiro promete que, si los ciudadanos le dan su confianza, estas serán las señas de su gobierno: "a cercanía, a transparencia e o fomento real da participación cidadán".

Etiquetas: , , ,

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

A ver, moi interesante a información, pero..a non ser que este sexa a páxina oficial do PP de Carballo, a nova hoxe non será a enquisa electoral...?

15/5/11 21:15

 
Anonymous Anónimo said...

Si la encuesta que dice que el 30% todavía no ha dicho que va a votar al PP

15/5/11 21:35

 
Anonymous Anónimo said...

aljo hai que facer non? o que sea para darlle a volta as enquisas

O PP xa non sabe que inventar nesta semana, pero o traballo había que facelo dende hai 4 anos

en fi, agora tedes outros 4 anos para recapacitar

15/5/11 22:46

 
Anonymous Anónimo said...

non me extrañaria que publicaran unha foto de Evencio nun yate,ou cousas polo estilo de ultima hora

15/5/11 23:24

 
Anonymous Anónimo said...

La encuesta claro que es noticia pero ya la leemos en La Voz, si alguien quiere comentar algo puede hacerlo.
Yo prefiero que CD hable de lo que no sale en la prensa.
Opino que esta vez,como las anteriores, Sondaxe se equivoca y espero que el PSdG no baje lo que dicen. Tampoco creo que Evencio tenga meritos para subir.
Ya se vera.

16/5/11 00:18

 
Anonymous Anónimo said...

Se a metade do esforzo que fan en convencernos que lles votemos o fixeran en poñer carballo ó día e solucionar os grandes problemas que temos todos outro galo cantaría. (Porque señores, desde a deputación (onde está Albertito) tamén se poden facer cousas).
Outra, paréceme moi ben que o PP teña unha páxina que nos informe da campaña 2011 (http://ppcarballo2011.blogspot.com/), pero sería un detalle, que xa que é un blog, que publicasen os comentarios dos votantes de Carballo, que dependen de nós.
Bueno, e tamén dicir que aparte do blog xa nomeado, teñen este (Carballo dixital) que tamén nos informa de todas as novas do PP, que non das novas políticas de Carballo como nos quere facer ver a todos. Non nos teñades por tan ignorantes que se vos ve o plumeiro.

16/5/11 10:09

 
Anonymous Anónimo said...

Por certo, o photoshop fai milagros, non credes que a foto de campaña de Sueiro comparada coa que poñedes neste post, é de fai 20 anos?, que conste que é guapo o chaval.

16/5/11 14:12

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner