Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, junio 01, 2011

Malas noticias na costa


Dúas novas veñen de deixarnos un mal sabor de boca na costa carballesa. Vaiamos por partes. En primeiro lugar a semana pasada, e como cada ano por estas datas, saía á luz o listado de praias con bandeira azul. E facíao coa desagradable sorpresa de que a de Razo non estaba entre elas, coma viña sendo habitual. O certo é que non é a primeira vez que isto sucede, que noutros lugares de Galicia tamén se atoparon con negativas inesperadas, e que o organismo encargado de xestionar estes galardóns ten fama de ser moi esixente e caprichoso. Segundo o alcalde, Evencio Ferrero, foi algo tan menor coma un retraso nunha análise da calidade da auga a que lle custou este ano a Razo quedar sen o distintivo europeo. Para variar, o alcalde nacionalista bótalle a culpa á Xunta; pero o que está claro é que as nosas praias seguen a ter a mesma calidade da que sempre fixeron gala, máis alá de ter un bandeira azul ou non. ¿Ou acaso hai algunha outra cuestión que non coñezamos ?

Por iso a segunda noticia negativa que recibimos nos apena máis. Porque para nós trátase dalgo moito máis grave, aínda que a moita xente non llo pareza. Espertábamonos a semana pasada coa traxedia do barco malpicán “Nuevo Luz”, que naufragaba nas proximidades da Punta Langosteira deixando dous mariñeiros mortos. Pois ben, sucede que parte dos restos do barco viñeron a parar ás praias do noso concello, e unha serie de desaprensivos se adicou a recoller e levar para a casa canto puideron, coma se dun tesouro se tratase. Antecedentes deste comportamento temos dabondo na Costa da Morte, pero que suceda cando falamos dun desastre que se levou a vida de dous dos nosos veciños, ten difícil calificativo. Se os inspectores europeos que viñeron analizar as nosas praias tivesen visto isto, ben poderían quitarnos as bandeiras azuis por moitos anos, e neste caso con toda a razón.

Etiquetas: , , ,

7 Comments:

Blogger Xosé María Arán Rodríguez said...

O FINAL SOMOS O QUE SOMOS, DESPOIS CHAMANOS A ATENCION DE APARECER NAS NOVAS, POR COUSAS MALAS, ACTITUDE DESPRECIABLE E FALTA DE TODO RESPETO. O DA BANDEIRA UNHA MAGOA, PERO ESTARA CLARIFICADO TODO....

1/6/11 17:44

 
Anonymous Anónimo said...

Lo de la playa es una pena, pero también es cierto que da bastante asco ver a gente en verano apagar las colillas en la arena y tirar cosas al suelo. Al fin y al cabo, las cosas suceden por algo y supongo que tenemos lo que nos merecemos. Es una cosa de todos, no del alcalde.

1/6/11 21:46

 
Anonymous Anónimo said...

Lo bueno q ocurre es gracias al alcalde. Lo malo es culpa de todos.
Asi da gusto ser alcalde!

2/6/11 00:29

 
Anonymous Anónimo said...

Habia que ser mais obxetivo a hora de criticar. Enton en Baldaio van os finos e educados e a Razo os porcos e incultos, por esa regla de tres...

2/6/11 01:08

 
Anonymous Anónimo said...

Precisamente hay que ser más objetivo:
1: No he dicho que el alcalde sea lo responsable de todo lo bueno ni que el pueblo sea el responsable de todo lo malo, pero ya sabemos cómo sois en este blog.
2: No puedo hablar del caso de Baldaio (Usted ha sido el único que ha mencionado a Baldaio, nadie más, así que demagogia, la justa por favor). Hablo de Razo porque es a la playa que voy.

¿Queda entendido?

2/6/11 13:43

 
Anonymous J.R.Peris said...

Lo de la bandera?: la culpa es de Zapatero, pero tiene arreglo, y también tiene la culpa de que en España se haya edificado desmesuradamente durante tantos años, para enriquecer los bolsillos de los poderosos, que ya robaban antes de que ZP naciera. Tierra de lobos y carroñeros, (no generalizo), donde los todopoderosos se gastan 450.000 € ? en un coche, mientras muchos ESPAÑOLES duermen en la calle. Pero como suelen decir algunos bien situados,por otros que no lo están, tienen buena duda. Por eso necesitamos el despido libre,que tanto piden la patronal, tendremos mucho más trabajo con unos sueldos y unas condiciones aún peores, para que los poderosos sigan siendo cada día mas poderosos.Pero como somos europeos...; pensemos por un momento que nos cierran alguna que otra fábrica de automóviles, de los que fabricamos en España y se venden en 100 países...; bueno, la culpa es de ZP.
Del naufragio solo voy a decir que siento pena, pero he oído decir que los "carroñeros" se alimentan de despojos.
J.R. Peris

2/6/11 18:05

 
Anonymous Anónimo said...

J. R. Peris - Te informo. La mayor parte de los edificios en las costas españolas se hicieron el el mandato de José María Aznar.

Para los demás - La playa de Rayo no se llevó la bandera azul por un retraso en el análisis del agua. ¿Quién es el responsable de que dicho análisis se elabore? Creo que lo hay que presentar junto con toda la documentación requerida para poder optar a dicha bandera.

Conclusión - No hay bandera porque no se hizo bien la gestión, no se presento todo el papeleo. Y es responsabilidad del Ayuntamiento. Y no digo que sea el alcalde, los concejales, los funcionarios... pero sí es cosa del ayuntamiento.

Si no solicitas una beca no van a venir a tu casa a ofrecértela, pues la bandera exactamente igual.

3/6/11 15:01

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner