Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

lunes, febrero 12, 2007

¡Euskera!


- Papa, tío, vaia marrón temos co rollo do mercado. Prometémosllo a mamá e aghora que vai quedar sen nada vainos mallar coa zapatilla.

- Non te preocupes, Tucho. Téñoo todo controlado. Hai que inventar un plan para que Maribel pense que vamos facer o mercado, e logho xa está, living la vida loca.

- Si, ¿e como carallo lle imos facer? Xa o intentamos e o Notas xa dixo que non se podía, macho.

- ¡Aaaaha! ¡EUSKERA!

- ¿Cómo?

- Euskera, Tucho, quere dicir que xa o teño. Mira que fácil: falamos cunha empresa para que presente unha oferta para dicirnos cómo hai que facer o mercado. E logho que veñan aquí a casa para contarlle a Maribel e mais a Amadora que vai quedar moi bonito. E xa está... todo resolto.

- ¡Miña nai querida! ¡Cómo ten a cabesiña este home! Pero, papá, eu teño unha preghunta: ¿a empresa esa vai facer o mercado?

- Bueno, bueno, Tucho. Eu aquí ideando ghrandes plans e ti reparando nas minucias, que non teñen importancia. ¡Se estudiaras, oh! ¡Se estudiaras!

- E que cando este home lle da á cabesiña, é moito genio de nuestro señor...



1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Muy bueno el "jaj". Sois muy ocurrentes, casi tanto como los tres tenores...

14/2/07 11:43

 

Publicar un comentario

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner