Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, febrero 18, 2009

Poucos, pero ricos e poderosos


Hai un grupo de comunicación que leva tempo no punto de mira. Está disposto a facer de altavoz das mentiras e as difamacións dun grupo político. Cando outro partido tenta facer chegar as súas ideas á cidadanía, atópase coa oposición dos dirixentes deste medio. Son poucos, pero ricos e poderosos, e teñen moita "Voz".

Ai, estes de CD tan resentidos e amargados coma sempre... ¿non sí? Pois non, son palabras pronunciadas por Anxo Quintana onte no mitin central do BNG en Carballo (tal e como recolle anosacosta). Abofé que o ritmo vertixinoso da campaña electoral fai que algúns políticos perdan a noción do tempo e do espazo. ¿Sabía Quin onde estaba falando?¿Qué cara lle quedaría a Evencio Ferrero (que coma Luther King soña cun Quintana presidente) cando escoitou esas palabras? ¿Cal será a reacción da LVDGE?

Estamos en datas apaixonantes, os acontecementos sucédense (A Lagoa, o polígono, as chamadas ó Tarot que agora nega Lourdes...) e non é fácil seguilos todos. Pero ante declaracións tan lúcidas e oportunas coma as do líder do BNG, todo o demais queda eclipsado.



Etiquetas:

14 Comments:

Anonymous Anónimo said...

O do PP de Carballo si qué é patético, habendo en Galicia un periódico pro-PP coma a Voz de Galicia, resulta que en Carballo, a delegación da Voz, non lles fai nin puto caso (jajaja), anos de anos gobernado e nin tan siquiera lograron ter un mísero periódico do seu lado. Isto sí que é para publicar no voso blog, e reir un rato dos PP's mais parvos de todo o país. Jajajaja

18/2/09 18:54

 
Anonymous Anónimo said...

Al anónimo anterior:

No te enteras. ¿No captas la ironía de la noticia?
No debes ser lector habitual de LVDG, o sabrías, de sobra, que es La Voz Del Poder, del que sea: es del PP cuando gobierna en Santiago el PP, y es ahora del PSOE, y era hasta hace pocos meses, del PSOE-BNG, porque mandaban en Santiago.

El cabreo de "tu" líder se debe a que LVDG ha sufrido un ataque de cuernos agudo, cuando el BNG impulsó la creación de un diario que le hace la competencia, a la medida del partido, a cargo de un empresario que "casualmente" ha salido enormemente beneficiado por el transparente y muy legal concurso eólico de Galicia.

Así que, tras el cabreo, LVDG se ha vuelto anti-BNG, y, por tanto, sólo pro-PSOE. Lo de defender al PP no sé dónde lo habrás visto tú en los últimos años, porque el PP ha desaparecido de su contenido, y sólo figura cuando no queda más remedio, por aquello de disimular y presumir de pluralidad.

Y en Carballo, lo mismo: gobierna el BNG-PSOE, pero la afinidad de los periodistas locales con el BNG es históricamente conocida, y la "falta de poder" del PP en 12 años de gobierno puede tener mucho que ver, o bien con un director local claramente politizado hacia el nacionalismo, o claramente incapaz de dirigir a su redacción.

Pero, por cierto, en el bi-gobierno carballés, el PSOE también es un convidado de piedra en LVDG, no sólo en el Concello, y la prueba es que ni siquiera tú te acuerdas de él.

Viva la pluralidad de la prensa!!!

Vese que de parvos está cheo o mundo...

18/2/09 19:34

 
Anonymous Anónimo said...

Pero vamos a ver señor anónimo, primeiro: entón non sei que tanto do BNG sería a Voz, cando o Bloque ten que sacar o seu periódico. Segundo: recoñece vostede que a Voz apoia o PP ahí onde é goberno, por tanto non se queixe, a Voz está apoiando o voso partido en outros concellos (según as vosas propias palabras) e se chegara a gañar as eleccións, voltaría a ter o seu concurso (dado que como vostede dí, sempre apoiará o que estea no poder). Terceiro: sempre falan aquí neste blog de favoritismo da Voz, pero nunca presentan evidencias empíricas, gustaríame ver as probas, digame vostede en qué noticia aparece o favoritismo da Voz, eu as veces que o leo, certamente non moitas, vexo que é un periódico neutral. Pero estou disposto a discutir este extremo.

18/2/09 20:31

 
Anonymous Anónimo said...

Lea de nuevo mis palabras, y verá que el BNG ha necesitado sacar un periódico porque LVDG, en su edición Galicia, nunca ha sido nacionalista, y, en su amistad por el poder, se decanta siempre por el que más poder tiene (el partido mayoritario). Este dilema sólo surge cuando no gobierna uno sino dos partidos.
Efectivamente, LVDG apoya al PP donde es gobierno local: vea usted qué trato dispensa al alcalde de Coristanco o el de Ponteceso. Y al PSOE donde gobierna: véase Vimianzo o Laxe. En todos ellos, se ningunea a la oposición.

Respecto de las pruebas, ahí va una: el alcalde de Carballo, cuando la oposición le lanza acusaciones, siempre es "invitado" a introducir su respuesta dentro de la propia noticia, o al lado de la misma. Igualmente, cuando lo desea, se reproducen a toda página, con todo lujo de detalles, sus comunicados, en tanto que los de la oposición se "resumen" o "extractan", y se relegan a páginas interiores, en columnas poco visibles, en páginas pares.

Es en este tipo de detalles donde se aprecia el trato dispensado. Y no lo olvide: también a Varela le dispensaron ese trato, si bien durante poco tiempo, pese a estar en el poder. Parece que a Evencio la bula es más duradera, porque ya dura más de lo que le aguantó al PP.

Y respecto a la neutralidad de LVDG, no me haga reír. No conozco, hoy en día, ni un solo medio de prensa neutral: NI UNO SOLO, y al que más presume de ello es al primero al que los colores debieran subírsele.

Y, precisamente por ello, celebro que usted lea ese panfleto pocas veces. Yo intento leerlo cada vez menos, pero el problema de la prensa es que existe un cuasi-monopolio del que no puedes huir si quieres leer información local, pues sólo El Ideal Gallego incorpora una sección de Bergantiños, pero como diario en general no es de una calidad significativa, aunque sí de una neutralidad mucho más real que la de LVDG.

19/2/09 00:10

 
Anonymous Anónimo said...

As probas que aporta non son contundentes, que cando a oposición critica o goberno local, este periódico permitelle o acalde introducir a sua resposta, pareceme moi ben, iso fala ben do periódico, esocita as dúas campanas. Que os comunicados da oposición as veces non van completos, solo un resumo, pois tampouco é tan grave, se por cada comunicado opositor, os periódicos tivesen que publicar integramente todo, ahí si que parecerían periódicos de dereitas. Tampouco publican integros moitos comunicados dos partidos de esquerda. Penso que está equivocado. Creo que o que está a pasar e que a dereita non se explica, cómo un grupo empresarial tan importante, é capaz de non aliñarse cos seus representantes de clase.

19/2/09 03:03

 
Anonymous Anónimo said...

Está claro que la voz tiene que estar entre dos aguas PSOE-PP en estas elecciones para no perder su lugar de influencia, el que no lo quiera ver pues es algo más que parvo.

19/2/09 07:36

 
Anonymous Anónimo said...

Pode ser que o que queira é manter a sua influencia. ¿E de que xeito mantén a sua influencia un periódico? pois vendendo moitos exemplares, e coma é lóxico, se a maioría dos electores optan por determinado partido, o periódico non vai tirarse contra eles. Según as enquisas, a maioria dos galegos optaría polo PSOE. O PP, perdería preferencias. É lóxico que a Voz teña en conta a evolución dos seus clientes. En definitiva é un negocio como calquera outro. É parte do marketing empresarial

19/2/09 12:09

 
Anonymous Anónimo said...

A verdade que non se porqué preocúpavos tanto, CD, a liña editorial de "La Voz de Galicia", ¿acaso é o único periódico que poden ler os carballeses? Por algo será que por lonxe é o periódico predilecto dos carballeses, dende hai moitos anos. A non ser que pensedes que Carballo é un pobo de xente idiota que se deixa manipular por un periódico, e que por riba paga por esa información. Liberdade de prensa aina e periódicos hai moitos e o que queira pode animarse e editar un.

19/2/09 20:47

 
Anonymous Anónimo said...

Quien no conozca la capacidad de monopolizar que tiene el principal medio de comunicación de una región, es que es tonto o se lo hace, por ejemplo vas a abrir un quiosco y quieres vender el periódico que más se vende, y obligatoriamente tendrás que ponerlo aquí o allí eso si no te obligan a que tu toldo tenga su logo y lo pagues tú.

Y de este modo impide la promoción de la competencia, en parte por eso el Bloque ha promovido un nuevo medio, porque cree aparte de tener un canal más sencillo para promocionar su ideario, sólo con el apoyo político que subvencione puede permitir la aparición de la competencia y aún así le cae encima el ataque de los otros.

Ya no es la primera vez estos izquierdosos tienen gran afición a estas "gestiones" prisa-globomedia es otro ejemplo.

20/2/09 10:25

 
Anonymous Anónimo said...

No es cierto lo que dice el anónimo anterior, nadie está obligado a poner la Voz aquí o allí, ni mucho menos a poner el logo en el toldo ni nada de eso. Los empresarios, que son gente lista, lo hacen por voluntad propia, porque saben que es el periódico que más se vende, si no se vendiera mucho, seguro que no podrían ni logo, ni nada, pero como son EMPRESARIOS y quieren ganar dinero, apuestan por productos estrella que le permitan obtener ganancias, no seas tonto. Y de que monopolio me hablas si en Galicia hay más periódicos que en Madrid y Barcelona juntas.

20/2/09 18:10

 
Anonymous Anónimo said...

A mi solo me gustaria decir que estoy totalmente deacuerdo con el anonimo que dice que en Carballo LVDG esta vendida a Evencio, no hay nada que salga escrito en ese periodico que no pase por el control del alcalde.
Yo tambien me he fijado que todas las noticias que estan relacionadads con el alcalde tienen acontinuacion la contestacion del mismo, cuando no la ponen antes como introduccion.
Los periodicos asi como todos los medios de comunicacion deberian para escuchar a todas las partes en la misma medida, y si tienen paginas para escribir lo que piensa Evencio, tambien deberian tener el mismo espacio para todos los demas, sea quien sea, indistintamente de su ideologia politica.

20/2/09 19:34

 
Anonymous Anónimo said...

Sr./a Anónimo/a no se de donde saca que el control de La Voz de Galicia de Carballo lo tiene Evencio. Todos los partidos tienen su espacio, el PP también aparece muy seguido en las páginas de Carballo, no he contado cuantas notas se relacionan con el PP, pero me animo a decir que proporcionalmente muy alta es la información referida a esta formación política. Y que las notas relacionadas con el alcalde tengan a continuación la contestación del mismo, habla muy bien de la Voz, porque contrasta las informaciones y permite expresar todas las versiones. Una cosa es lo que debe ser un periódico, que creo que la Voz es un referente en ello, por algo todos los carballeses optan por comprar este periódico, y otra muy distinta es lo que a usted le gustaría que fuera un periódico.

21/2/09 23:05

 
Anonymous Asqueado/a da Voz said...

Nótase que o anónimo anterior non está acostumado/a a ler varios xornais.
O tratamento informativo da Voz produce asco: o tratamento (ou mellor sería decir campaña en contra) que lle está dando agora ó BNG a nivel Galicia é vomitivo. Pero non é porque este medio trate de ser obxectivo, senón por puro e duro interés empresarial, motivado polo novo medio de comunicación que o BNG auspiciou, con cartos do concurso eólico polo medio. O cambio da Voz foi repentino e de 180º. Se non fora o asunto do novo xornal pro-BNG (que amenaza facerlle a competencia á Voz con financiación da Xunta, sempre que o BNG sigue gobernando), a Voz seguiría coma sempre: cuidando moito os seus intereses, que sempre (casualidade) coinciden con quen teña o poder en cada momento.

O mesmo pasa en Carballo. Se a nivel autonómico a inquina da Voz é evidente (neste momento) contra o BNG, o contrario pasa aquí: en Carballo a Voz (e especialmente algunha periodista deste medio e o seu delegado en Carballo) son os servos obedientes de Evencio, amo y señor. Sempre que pode, na edición de Carballo a Voz perxudica ó PP e favorece ó BNG. Esto é maís evidente se se len outros xornais, como o Diario de Bergantiños, que é moito máis obxectivo. Repito, só estando cego e non analizando críticamente a prensa se pode soster o contrario. Para moitos/as (atrévome a decir que para a maioría dos carballeses, e xa teño comentado esto con uns cuantos) esto é algo evidente.

Quero matizar que Voz está no seu dereito, pero tamén eu o estou de non mercala e criticala.

O mellor para formarse unha opinión é acceder á información nos medios de internet. A Rede permítenos ler varios medios, incluso locais (como poden ser este blog, ou Anosacosta.com) de tódalas tendencias (incluida tamén a Voz) e contrastar opinións e visións distintas. Anónimo, anímate e contrasta a visión que á Voz lle interesa que teñas. Verás como hai outros horizontes.

21/2/09 23:31

 
Anonymous Anónimo said...

Volvo a repetir, non creo que a Voz de Carballo perxudique tanto o PP, o que pasa e que, o tratarse dun periódico tan leido, tan querido polos carballeses, tan vendido e leído, e a vez pouco afecto os intereses do PP carballes, os teñe tolos os militantes do PP. Se esto mismo pasara co Ideal, a Opinión o Diario de Bergantiños, de seguro non dedicaban tanto tempo a este asunto. E que este blog é imparcial, pois non me fagades reir. Todo mundo sabe, incluido eu, que este e o blog do PP de Carballo, o sito onde din as cousas que non se animan a decir de frente. Polo menos a Voz ten un redactor responsable y periodistas que firman as notas.

22/2/09 22:11

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner