Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, noviembre 10, 2006

Queremos saber



Tanto agardar e tanto empeño para abrir a oferta do parking-centro comercial, e ó final resulta que só uns poucos elexidos poden saber en qué consiste. Hoxe a prensa local informa amplamente sobre as reaccións dos distintos grupos políticos (información superflua que non engade nada novo sobre o xa coñecido por todos), pero conta moi pouca cousa sobre os pormenores da oferta.

O único salientable é que semella que, como tamén era de esperar, a oferta aproveita ó máximo a marxe que lle deixaba o prego de condicións: se o número de prazas mínimas era de 500, hai 516 prazas; se o espazo máximo a ocupar eran 5400 metros cadrados, ocúpanse 5400 metros cadrados; se a aportación máxima do Concello (esto é, cartos públicos) eran 1.400.000 euros, a aportación serán 1.400.000 euros, e así sucesivamente. De modo que parece que se confirman as prediccións anunciadas pola oposición municipal. Por outra banda, o presuposto final será duns 13 millóns, cando ata o de agora falárase duns 9 millóns.

Pero o que nos parece máis grave (e non só a nós, porque o PP e os comerciantes tamén o teñen denunciado) é que non se dean a coñecer máis datos nin se permita difundir en qué consiste o proxecto. Segundo o goberno “para que non circule por aí”. ¿Ónde é “por aí”, polos medios de comunicación? ¿E qué ten de malo saber? Esperamos que se rectifique. Todos queremos saber.



3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ristra de incompetentes En el diario de hoy vienen más detalles que en la voz sobre el aspecto exterior, acristalado y en curva, sobre la ubicación de los placeros, sobre el número de entradas, de plantas, y lo que es más interesante, viene el truco del almendruco que tiene Andrade en la manga para contentar a las empresas que no van a ganar un duro con la concesión Como siempre..... Os ceñís a una única versión.... Entiendo que no hay Diario en Internet, pero ahora lo hay en todos los bares, pero vosotros vereis, defeensores del pensamiento único....

10/11/06 18:25

 
Blogger Carballo Dixital said...

Pues nada, hombre/mujer, nos pagas una suscripción al Diario de Bergantiños y asunto arreglado :)
Lamentablemente (y decimos lamentablemente porque algunos/as consideramos al Diario de Bergantiños mucho más objetivo que LVDG), el periódico de más difusión (aunque cada vez con mayor competencia de los demás) es LVDG. Pero si tú quieres informarnos diariamente de lo que publica el Diario, adelante.

P.D.: Estamos esperando a ver cuando sale que a LVDG le "Gusta" que vaya para adelante el Aparcamiento (sobre el Centro Comercial, ni mencionarlo). O que le "Disgusta" que "los de siempre" se dediquen a "poner trabas al progreso de Carballo", o algo así. No tardarán, ya vereis. ¿Nos apostamos algo?

10/11/06 19:25

 
Anonymous Anónimo said...

No me habeis entendido, A mi el Diario ni plin, y menos El Ideal Lo que quiero decir es que acusais al gobierno de que no cuenta nada basándoos en La Voz, cuando yo creo que tendríais que escuchar más radios que Radio Voz y leer más periódicos que ese si quereis de verdad opinar sobre lo que se cuece en Carballo Y tengo más que hacer que hacerle publicidad a La Voz, al Ideal o a ningún medio Gracias por publicar los comentarios

10/11/06 19:32

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner