Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, mayo 09, 2007

A proba do algodón


Xa van varios debates entre os 5 candidatos que aspiran a ocupar a alcaldía de Carballo. Os primeiros encontros tiveron como escenario os micrófonos de RadioVoz, e máis recentemente celebrouse un novo acto dentro da Semana da Familia, no que os líderes políticos expuxeron as súas propostas e os seus programas en materia de familia e políticas sociais. Os principais aspectos deste último debate veñen recollidos hoxe na prensa local baixo a perspectiva da Voz de Galicia, a quen por certo lle resulta extrano que se fixeran críticas ó goberno actual.

A novidade é que nesta cita electoral de 2007 está a operar en Carballo unha televisión local (BERTV, no canal 31) que ven retransmitindo moitos destes eventos. Dende CD queremos felicitar e saudar moi positivamente esta iniciativa, porque nos permite coñecer de primeira man cómo son en realidade os nosos candidatos. Sen conservantes de fotografías retocadas, edulcorantes de preguntas preparadas, nin tertulias repletas de estabilizantes. Cada candidato fala libremente, os asistentes preguntan o que queren, e os cidadáns podemos comprobar a capacidade e a preparación de quen nos pide o voto. É dicir, unha sorte de proba do algodón.

Por iso imos excusar facer valoracións de líderes, e preferimos invitar a tódolos carballeses a seguir con atención estas intervencións e sacar as súas propias conclusións. Non obstante, non podemos evitar a reflexión de que, visto o visto, hai candidatos ós que cada intervención pública non “edulcorada” lles fai perder votos, e outros que estarán desexando unha nova convocatoria para demostrar a súa superioridade.




5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ayer vi el debate en Bertv, y no hay comparación posible. Alberto Sueiro estuvo en un nivel muy superior al resto. Fue el único que habló de lo que se trataba, de la familia, y además con buen discurso. Andrade, patético. Dijo que no quería desvelar su programa porque si no se lo copiaban (las risas en la sala fueron estruendosas). Acacio, que mejor no hacía programa, para que nadie le acusara de incumplirlo (le contestó bien Viña: "así cumplirá el 100 % de su programa". Claro). Viña, que lo intentó rebuscando en su programa, pero trazó un par de pinceladas desangeladas. Y Evencio, que metió la pata hasta el fondo vendiéndonos la moto del polígono como parte de su programa de familia (manda huevos).
Deberían ponerlo otra vez, a ver si alguno despierta.
Ah, se me olvidaba: Acacio estuvo genial dejando en evidencia a Evencio.

9/5/07 17:16

 
Anonymous Anónimo said...

Yo tambien vi el debate y es una lástima que Acacio y Alberto no tuviesen el micro mejor colocado porque se les oia fatal. Aun asi quedó claro que Sueiro jugaba en un terreno en el que se sentia cómodo, hablando de cosas en las que cree y sin irse por las ramas de poligonos industriales. Evencio por las ramas y nervioso con la contundencia de Sueiro y las críticas de Acacio que, por cierto, le dio caña al gobierno y no dijo ninguna mentira: muchas promesas y ninguna realidad.Viña aburrido y aburriendo .Y el cazador...cazado. Yo tambien me alegro de que haya debates por television (acabo de descubrir a bertv). Está poco anunciada y a mucha gente le gustaria que volvieran a poner este debate. Si alguien me lee, ya sabe.

10/5/07 00:22

 
Anonymous jvc said...

No es por nada pero BER TV no deja de ser una televisión pirata, sin licencia de emisión, pero subvencionada por el Tripartito carballés.

10/5/07 09:13

 
Anonymous Anónimo said...

QUÉ LEGALES LOS DEL TRIPARTITO!!
Ahora subvencionan teles piratas...No hay con quien hablar

10/5/07 19:22

 
Anonymous Anónimo said...

y qe sabes tu si bertv es legal o no? Hay mucho ignorante , que habla sin saber de que!

19/12/09 15:21

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner