Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, septiembre 26, 2007

Versións



- Verá señor xuiz, eu puxen alí a miña obra de arte. Unha lancha fermosa coma non hai outra, unha marabilla. Recórdoa tan brillante no medio da rotonda. “Porto de Razo”, bauticeina.

- ¿E qué pasou?

- Pois que hai unha conspiración de bárbaros que empregan os seus coches para facer vandalismo. Colocan o seu punto de mira e embisten contra a miña escultura para destrozala. ¡Merecen ir ó cárcere!



- Mire, señor xuiz, eu pasaba por alí tan tranquilo desfrutando da noite, respetando tódolos sinais, e de pronto aparece un fulano en barco, que non sei de onde saiu, e lanzouse á abordaxe contra o meu coche, botándome as redes e todo. ¡É que van coma tolos!

(Por terceira vez unha automóvil leva por diante a lancha da rotonda da rúa Gran Vía)




1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Jajaja
Bueno, lo del atropello ya lo predijimos muchos nada más ver la barquita.
Sólo espero a ver cuando alguno se come las otras obras de arte, pero estas son más grandes y supongo que aguantarán mejor el embite.

26/9/07 12:33

 

Publicar un comentario

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner