Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

jueves, octubre 14, 2010

Buscando el Temunde desesperadamente


¿Temunde, Temunde?… por Temunde no me viene nada…

Sería la respuesta del/la telefonista si preguntásemos a día de hoy por el gran proyecto que el bipartito liderado por Evencio Ferrero tenía para el barrio de la Milagrosa. “El proyecto Temunde destina 16 millones al barrio de A Milagrosa”, titulaba el BOE en ¡abril de 2007!. Un proyecto de vanguardia europea que nunca hemos conseguido conocer con detalle pero que versaba sobre las energías renovables y que prometía convertir a esta popular barriada carballesa en una especie de ciudad del siglo XXI, un modelo a imitar por el resto del mundo. Más tarde se presentó el proyecto a la UE, y se nos contó que Evencio había logrado un gran éxito para la financiación del proyecto. Éxito que finalmente se quedó en una cuantía mucho menor de la pretendida, destinada sólo a terminar la Casa dos Oficios (Fórum Carballo para los más finos), obra que va por su sexto año de ejecución y que todavía tardaremos bastante en ver inaugurada. Data esta noticia de junio de 2008, y desde entonces hasta ahora nada nuevo hemos sabido de la situación de este gran proyecto que incluso conllevó conferencias públicas de expertos. Ni un euro de esos 16 millones anunciados en el 2007 ha aparecido por la Milagrosa, ni se sabe si algún día lo hará.

A principios de este año repasábamos los retos del gobierno municipal para este año, y destacábamos entre ellos la concreción del Temunde. A falta de dos meses y medio para terminar el ejercicio, parece que este “parque temático” de las nuevas energías y de las ciudades del futuro ha pasado definitivamente a formar parte del triángulo de las Bermudas carballés, en compañía de tantos otros grandes proyectos que no vivieron más allá del publirreportaje periodístico de turno.

Etiquetas: ,

9 Comments:

Anonymous O coxo de Oza said...

Todo isto está muy ben e tal, sempre na mesma liña, pero a min realmente o que me gustaría que se falase é disto:

http://www.elpais.com/articulo/Galicia/PP/impide/investigar/autovia/Carballo/adjudico/elpepuespgal/20101014elpgal_5/Tes

igual escoce...

14/10/10 21:40

 
Anonymous Anónimo said...

Non insistas, non interesa.
Por certo, moi bo iso de "O coxo de Oza".

15/10/10 19:29

 
Anonymous O manco de Nétoma said...

Queredes falar dunha adxudicación de obras que non se produxo???
Bueno, é normal, estades afeitos a falar de obras que non existen... Un día destes a ver se abrimos os ollos e comezamos a falar da realidade, do que hai e non debería haber, e máis do que debería haber e non hai.

Por certo, o do coxo de Oza é bastante chusco. Coma xa dixen no seu día o meu nome ven dun tal Tomás de Nemancos que houbo hai anos, pero eu dinlle un pouco máis á cachola ;)

16/10/10 21:58

 
Anonymous Anónimo said...

Cos tempos que corren, pois a máis normal é que non se faga, sinxelamente, non hai cartos.
Os mesmos que falan de que non hai nada de nada, dirían que si se fixera , sería un despilfarro cos tempos que corren, falan Sancho...

17/10/10 10:52

 
Anonymous Anónimo said...

A finales del siglo pasado España estaba pasando por una situación económica envidiable. Se compartía Partido de Gobierno en España y en Galicia. El Fundador presidía Galicia. Y tambien se compartía Partido de Gobierno en Carballo.
¿ Donde estaban la guardería, la autopista gratuita, la circunvalación del cinturón total de Carballo, la Seguridad ciudadana,la mejora de los servícios municipales, el transpoite público carballés, la remodelación del tráfico en Carballo,el parking,la modernización de la plaza, los servícios sociales?
¿A qué se debe tanta tardanza en aparecer ideas imnovadoras para Carballo?
Los de ahora, no las sacan adelante, ellos sabrán porqué. Y los de antes nunca las tuvieron, ellos tambien sabrán porqué.

17/10/10 11:05

 
Anonymous O coxo de Oza said...

Non, é verdade que non se produxo a adxudicación, porque algúns estiveron avispados. 395 millóns de euros de sobrecusto, nin máis nin menos. Cómo se xustificaba isto? a ónde ían a parar estes cartos? non creo que fose un grande preocupación para o grupo popular, seguramente co carnet do partido xa lles virá un manual para tirar balóns fóra en casos onde baila o carto. Política de partido, oiga.

Moito lle tedes que dar a cachola se queredes facer algo o ano que ven. Nestes tempos que corren, para desgracia de algúns, a ignorancia é un mal que se vai erradicando. Agora a Manoliño ídeslle ter que ofrecer algo máis ca un bocadillo e un paseíño no autobús para que vos vaia meter o sobre (cerrado eh!) na urna. Ó mellor ata vos fai un par de preguntas e todo.

Moita man ides ter que meter, amigo manco ;)

17/10/10 12:09

 
Anonymous O manco de Nétoma said...

Polo que se ve a ignorancia non é tan fácil de erradicar: houbo unha proposta de adxudicación, non houbo adxudicación definitiva, infórmese usted. Antes se colle a un mentiroso que a un coxo ;)

Do resto de chorradas que dis, simplemente: paso de ti.

17/10/10 22:38

 
Anonymous O coxo de Oza said...

Como ben dixen antes non, a adxudicación non se produxo, porque algúns estiveron avispados e botáronlla abaixo. Pero cómo é posíbel que houbese un sobrecusto de 395 millóns na proposta? cartelóns a todo dar nas próximas municipais? haberá que cambiarlle as rodas a algún todoterreno?.

Vellos dito din, e ben acertados, que o que cala otorga e que se pica allos come.

18/10/10 06:28

 
Anonymous Anónimo said...

Como carballés, me importa una mierda la carretera de Carballo a Fisterra. Yo quiero una buena carretera con Santiago!!.
Como dicen los de neria Carballo non é costa da Morte, y yo tan contento. Son unos acomplejados de cojones, parece que si no tienen una "Autopista", no son nadie. Pues si que se valoran estos!!. Yo por mi parte, que uso esa vía una o dos veces al año, no me interesa nadita!!. Si que la amplíen en carriles, que no es difícil. Pero autovía "A Santiago"

22/10/10 13:10

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner