Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, enero 07, 2011

Divorcio público-privado


El nuevo año nos trae un par de noticias que nos sirven para hacer una reflexión sobre un asunto que venimos sintiendo desde hace tiempo: la cada vez mayor distancia que existe entre el mundo en que vive (o cree vivir) el sector público, y aquel en que vive (o más bien padece) el sector privado.

Por una parte el BOE destaca hoy que, solamente en un año, más de 50 cincuenta establecimientos de hostelería de Carballo han cambiado de titular. Cierto es que nuestro concello ostenta un record casi mundial de bares por habitante, pero aún así el dato es ciertamente revelador. Y aún más revelador es que los empresarios del sector achacan estas dificultades a las exigencias fiscales y a los grandes gastos que las distintas legislaciones les obligan a realizar, gastos que se han más que duplicado en los últimos 10 años. Y gastos que lógicamente provienen, o mejor dicho son impuestos, desde un sector público que después se dedica a vender como favores unas desgravaciones de un 5%, o que piensa que organizando cursillos y congresos de fomento empresarial está contribuyendo al desarrollo económico. Como si desde una sala de reuniones y tras unas charlas de un par de horas se pudiesen cuadrar los balances por arte de magia.

Y por otra parte también hoy nos enteramos de que el concurso que el bipartito había abierto para mejorar la eficiencia energética y reducir la factura del Concello ha quedado desierto. Y la noticia es que ya era el segundo intento después de quedar también desierto el primero. En la primera ocasión se convocó de forma pública, y aunque se presentaron dos ofertas, la seleccionada finalmente no presentó la garantía. Lo grave es que en esta segunda ocasión se trató de un procedimiento negociado, en el que el Concello seleccionó arbitrariamente y habló directamente con cuatro empresas. Pero a la hora de echar números y presentar ofertas, a ninguna de ellas le encajaron las cuentas y no se presentó ni una sola. Lo cierto es que el asunto tiene delito, y una vez más evidencia que los políticos viven en un mundo de fábula, donde todo es “sustentable”, donde todo es posible solo con imaginarlo, y donde los discursos, las conferencias y las declaraciones de intenciones sustituyen a la dura realidad; mientras, los ciudadanos y las empresas privadas tienen que vivir en un mundo real donde hay que pagar una infinidad de facturas, atender un ciento de impuestos, vigilar el cumplimiento de un galimatías de leyes, y donde, antes de hacer las cosas, hay que hacer cuentas para comprobar que, tristemente, muchas veces no salen.

Etiquetas:

9 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Una pregunta sin mala fe: ¿Qué ha pasado con el túnel de la calle Coruña? ¿Cuánto dinero se ha gastado en él?

7/1/11 23:35

 
Anonymous Anónimo said...

Eu penso que o governo de Carballo debería consultar co da Xunta, vistos os bos resultados do paro.
Polo visto o PP non ten a "varita mágica" que todo o arregla.

8/1/11 10:08

 
Anonymous Anónimo said...

Dos 50 locais que din cambiaron de titular, ¿cantos son pubs que abren só os venres ou sábados? ¿Cantos teñen a persoal sin contrato que lle pagan por noite traballada? Non creo que ese dato sexa significativo na crisis, poucos postos de traballo dan. Hai outeros datos moito máis importantes nos que pensar que non nos locais de hostelería, que como ben se dí,moitos sobran.

8/1/11 14:22

 
Anonymous Anónimo said...

Creo que van a abrir un pub no túnel da rúa coruña!!. Por certo foron 600 mil Euros (cien millones de las antiguas pelas!!). Para que, como buen pueblo de "izquierdas", tenga su propia fosa común, de represaliados por el franquismo. porque no queda bien tener una checa donde se mataban curas y no adeptos a la república, o se depuraba a la gente.
--- ¿De verdad que nunca saldrán a la luz, las mentiras de la izquierda, que sólo saben vender su buenismo, y lo malos que somos los que no opinamos lo mismo?.
Hay gente que ha tardado seis años en ver como es realmente ZP, y eso que se mostró desde el primer momento. Algo parecido pasa en Carballo, y la gente aún no se ha dado cuenta!!.

10/1/11 12:58

 
Anonymous Anónimo said...

Algunos (y cada vez somos más) sí nos vamos dando cuenta

10/1/11 20:16

 
Anonymous Anónimo said...

O comentario das 12.58 é para min totalmente fora de razón. Mencionas algo que non ten nada que ver cos problemas que ten Carballo. Tes moi mal gusto, zafio, aburrido, fora de gusto, certamente insultante para os que temos esta páxina para facer algo constructivo por este Concello e a súa xente, goberne quen goberne. Todos teñen á súa oportunidade para gobernar cando toca. E aquí tocou meu rei, so os de agora non che gustan, entendo entón que os teus xa gobernaron. E os mesmos que os elexiron, votáronos fora. Non serán tan listos unha vez e tan gilipollas outro.
Colle a costume de opinar con criterio, e deixa de patexar. Pouco aprendo de tí, e non perdas o tempo de falarlle os teus fillos do pasado.
E quero tamén criticar ó titular de esta páxina. Non deixes mencionar barbaridades de unha forma tan sinxela, burda e barata. Afina máis na "censura" que practicas tan ben en ocasións. Respetemos a idea política de cada un.Non riamos o analfabetismo e a grosería.
Un saudo.

11/1/11 00:18

 
Anonymous Anónimo said...

En épocas de xestión do PP (Varela) houbo outras obras que tamén quedaron desertas e que non beneficiaron demasiado a Carballo, falemos da urbanización do Formigoso, que permitiu marchar o centro comercial para Coristanco, falemos da urbanización de Razo, onde se deixou que os veciños gastaran unha boa cantidade de cartos para o final quedar en nada por que non se beneficiaba a certos intereses. Os que si nunca quedaron desertos en aquela época foron os arranxos e as obras de certos concellales de outras épocas nos seus "chalés" en Razo, en Rus, Na rúa do Sol. Esos sí que beneficiaron tremendamente ó pobo, si é certo que crearon un sinfín de postos de traballo, deixaron a Carballo á cabeza de non sei qué. Esas nunca quedaron desertas.
Ten moito que aprender Evencio e os seus socios.
A vergoña de Carballo non é a falla de parking, o arranxo da praza de abastos, a obra da escola taller na Miragrosa.
¿Era máis necesario o Pazo da Cultura no seu momento?, tamén foi un despilfarro, pero agora quítaselle un bo proveito.
Non hai máis cego que o que non quere ver.

11/1/11 00:35

 
Blogger Carballo Dixital said...

"E quero tamén criticar ó titular de esta páxina. Non deixes mencionar barbaridades de unha forma tan sinxela, burda e barata. Afina máis na "censura" que practicas tan ben en ocasións. Respetemos a idea política de cada un.Non riamos o analfabetismo e a grosería."

Nesta páxina só se practica a moderación de comentarios, non se censura a niguén. E os comentarios só se moderan (ou suprimen, se queres chamarlle así) cando se traspasan os límites do respeto. En 5 anos, eso non pasou nin 5 veces, o que fala ben do civismo xeral dos comentaristas.

Non observamos ningún tipo de grosería ou falta de respeto en ningún dos comentarios desta entrada. Todo o que se di entra dentro da libertade de opinión e de crítica. Se non estás dacordo cos argumentos, rebáteos, pero non nos pidas que borremos o comentario das 12:58 nin ningún outro dos publicados ata este momento neste post, porque non o imos facer, non hai motivo.

Determinado pensamento imperante parece considerar que só están "autorizados" a decir "verdades" (as súas verdades) os dun determinado bando ideolóxico, e toda discrepancia do pensamento único e "políticamente correcto" considérase unha desviación deleznable e censurable. Para darlle voz a todos (tamén ós "apestados"), existen páxinas coma esta.

11/1/11 14:30

 
Anonymous Anónimo said...

Insisto, dime que lle ves ti de dereito de expresión "tranquilo" o exposto no comentario das 12.58.
Teño lido outros moitos en este foro, pero coma este, non, para que che vou mentir.
Leo de todo aquí, dos de un bando e dos do outro, pero non coma este.
Pero si insistes, alá ti.

12/1/11 03:11

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner