Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, septiembre 14, 2007

O Acontecer


Saudamos con esperanza e preocupación o nacemento dun novo medio de comunicación con vocación de informar sobre os 17 concellos da Costa da morte: o semanario O ACONTECER.

Decimos esperanza, porque sempre é bo que exista a maior pluralidade informativa, e o nacemento dun novo medio pode servir para osixenar a prensa local. Esperemos que sexa así.

Pero a preocupación asáltanos despois de ler algún contido do primeiro número do semanario (que podedes descargar de aquí), así como o nome dunha das tres persoas que escriben nel: Rafael Juan Mouzo Meizoso.

Preguntarédesvos: ¿qué ten de particular este xornalista? Personalmente, non o coñecemos. Só sabemos que é fillo do alcalde nacionalista de Corcubión. A nivel profesional, para quen non o coñeza, basta a presentación que este xornalista fai de Evencio Ferrero na entrevista que lle dedica (nunca mellor dito) a este sacrificado e abnegado político carballés no primeiro número de O Acontecer: "Non ter maioría absoluta non significa para nada perder a perspectiva nin a finalidade do que debe ser o exercizo da política, un servizo para os cidadáns. Un bo exemplo deste comportamento témolo aquí, ben preto, en Carballo, da man do seu alcalde Evencio Ferrero, un home de ideas claras e propósitos firmes." (Mesmo me pareciu que estaba a ler o programa electoral do BNG, ou algo así. Pero non. Era a presentación do entrevistado).

Lóxicamente, como toda persoa, os xornalistas teñen dereito a ter as súas ideas, a expresalas e a tomar partido. Sería por eso que este xornalista foi o correspondente en Galicia (ou Galiza, como din eles) da coñecida revista Ardi Beltza (Ovella Negra, en euskara), fechada por orden xudicial. Esa revista (por chamarlle dalgunha forma) dirixida polo ex xornalista de Egin Pepe Rei, tamén galego (o seu nome completo é José Benigno Rei Rodríguez). Medio de comunicación no que, segundo denunciaban os “medios lacaios do Estado fascista opresor españolista” (ou algo así), se señalaban obxectivos para que despois actuaran os terroristas. Por ese motivo, o seu director foi acusado polo xuíz Baltasar Garzón de colaboración con ETA. Ardi Beltza publicou datos dunhas 400 personas. Moitas delas, segundo a acusación, figuraban en informacións intervidas a comandos terroristas e varias sofriran atentados. A revista fora encontrada en poder de membros de ETA.

O diario El Mundo publicaba…esta información o 11 de novembro de 2000, na que facía referencia a Ardi Beltza:

ETA intenta matar a una periodista que Pepe Rei señaló como objetivo
Aurora Intxausti, su marido y su hijo de 18 meses salvaron la vida al fallar la trampa bomba conectada a la puerta de su casa […]

Aurora Intxausti forma parte de la lista de periodistas que se citan en el vídeo que se vende con la revista Ardi Beltza dirigida por el ex jefe de investigación del diario Egin, Pepe Rei.


En el citado vídeo se acusa a 40 informadores de seguir las instrucciones del Ministerio del Interior para criminalizar las tesis abertzales y mantener reuniones con Jaime Mayor Oreja.


Igual que el vídeo, el último ejemplar de la revista de Ardi Beltza alude a varios periodistas. Entre ellos, figura el director de EL MUNDO, Pedro J. Ramírez. Se dan detalles de los lugares a los que supuestamente viaja para estar con su familia.”


Ardi Beltza: Ese era o medio para o que traballou Rafael Mouzo Meizoso como correspondente en Galicia. Aparte de traballar para Ovella Negra, se queredes saber máis da súa ideoloxía podedes ler en Internet este manifesto, que tamén firma:

Manifiesto contra la ilegalización de Batasuna
19.07.2002


Numerosos grupos, organizaciones, representantes políticos, sociales, sindicales e intelectuales de Països Catalans y Galiza, entre otros, han suscrito el manifiesto "Ante la reforma de la ley de partidos políticos y la ilegalización de la organización vasca Batasuna".

ANTE LA REFORMA DE LA LEY DE LOS PARTIDOS POLÍTICOS Y LA ILEGALIZACIÓN DE LA ORGANIZACIÓN VASCA BATASUNA

En unos momentos en los que desde el gobierno del Partido Popular, con el apoyo del Partido Socialista Obrero Español, se anuncia a bombo y platillo la reforma de la Ley de los partidos políticos, con el objetivo de llevar a cabo la ilegalización de la formación vasca BATASUNA. Las formaciones políticas y personas abajo firmantes, queremos pronunciarnos sobre este hecho, por entenderlo de suma gravedad e implicar unas consecuencias de difícil previsión, tanto para la positiva evolución del conflicto en Euskal Herria, como para mantener una situación de normalidad democrática en el Estado.


Es por ello que manifestamos lo siguiente:


1.- Que dicha reforma supone un recorte sustancial al ya deficitario régimen de libertades democráticas en el Estado español. Deficitario en lo que respecta a las libertades nacionales de los diferentes pueblos sin estado que lo conforman. Deficitario también a la hora de garantizar los intereses de los sectores populares.

2.- La reforma de la ley y la ilegalización de BATASUNA, crean un instrumento legal y abren un precedente, que hipoteca seriamente las posibilidades de desarrollo democrático, de cualquier proyecto político -nacional o social - que se salga del angosto marco previsto por la Constitución.

3.- Que es contradictorio el ilegalizar una organización política con el fin anunciado de hacer frente a la violencia política. Más si tenemos en cuenta que la ilegalización de BATASUNA deja fuera de la ley a decenas de miles de vascos y vascas, que sienten sus intereses políticos representados por dicha formación política.


4.- Que la resolución del conflicto con Euskal Herria no pasa por recortar las libertades democráticas en el Estado español. Sino muy al contrario, por el respeto a la voluntad popular libremente expresada por la sociedad vasca. Y en este sentido, la única reforma legal que cabe hacer es la de la inclusión del derecho a la libre autodeterminación de las diferentes nacionalidades que conforman el Estado español.
Es por ello que nos oponemos firmemente a dicha reforma de la Ley de los partidos políticos. Valorándola como profundamente antidemocrática y un acto de prepotencia política. Entendemos que las únicas reformas admisibles son las que profundizan en la democracia. También nos mostramos totalmente contrarios a la ilegalización de BATASUNA. Proclamando que el uso de la represión, como formula de resolución de los conflictos - sean estos de carácter nacional o social -, no es admisible en un país que se pretende democrático y de derecho.


Rafael Mouzo Meizoso. Jornalista.”

Tamén colaborou coa organización independentista galega AGIR. En maio de 2001, Vieiros informaba de que Rafael Mouzo pretendía dar unha conferencia na Facultade de Xornalismo de Santiago, organizada por AGIR, sobre a ilegalización de Batasuna: “A organización estudiantil independentista Agir, protagonista de actos violentos nos últimos días, tiña programado unha conferencia para o día 3 de maio a cargo e Rafael Mouzo e Ivám Garcia, os correspondentes da revista Ardi Beltza en Galicia, na Facultade de Xornalismo. Sen embargo, o Decanato denegoulles o permiso en virtude do acordo de Xunta de Goberno da Universidade...”

¿Entendedes agora o da preocupación?

9 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Si no llegaba con LaVozDeSuAmo, ahora llega O ACONTECER. Tendremos que convertirnos todos a la religión nacionalista, es lo que nos queda. San Evencio de los Cielos será nuestro patrón.

14/9/07 22:39

 
Anonymous Anónimo said...

E quen financia este novo "boletín parroquial"?

15/9/07 11:09

 
Anonymous Anónimo said...

San Evencio de nos, quén che parece??
Non sei que van pensar os amijos de la coz de su amo, empezando por dona cristina abelleira

15/9/07 23:56

 
Anonymous Anónimo said...

Queda claro de la nota publicada en Carballo Dixital, que este semanario: "O Acontecer", se financia con dineros públicos del ayuntamiento de Carballo, es decir, con el dinero que los carballeses aportan al concello por concepto de impuestos.

También podemos comprobar, haciendo un mera inferencia lógica, que el BNG y más concretamente el alcalde Evencio Ferrero, colaboran activamente con ETA.

Menos mal que tenemos a Carballo Dixital que nos informan de estas cosas. ¡Pensar que estamos gobernados por terroristas y nosotros sin darnos cuenta!

16/9/07 05:48

 
Anonymous Anónimo said...

Al anónimo de las 5:48:


De la noticia que publica Carballo Dixital yo no entiendo eso que dices. Quizá eres demasiado susceptible y demuestras un exceso de celo al intentar proteger a tu amo y señor, San Evencio. Tranquilo, hombre/mujer, que lo de San Evencio seguro que era una broma.

16/9/07 11:41

 
Anonymous Anónimo said...

¡¡¡Cómo te atreves a traicionarme con outros?

Firmado: Cristina.

16/9/07 13:14

 
Anonymous Anónimo said...

Qué lástima que no se llamase Jiménez Losantos ese periodista ¿no?... O que el periódico se llamase El Mundo...
¿Si es financiado por Evencio y Carballo en general qué pinta su sede en Ponteceso?

18/9/07 11:11

 
Anonymous Anónimo said...

porq son tan burros que mandan la pasta para otros concellos (igual q cuando arreglaron el campo de futbol de montemaior (laracha) ...y encima son concellos do pp: ponteceso y laracha. Por cierto, la voz vende menos q nunca na costa da morte ¿por q será?

19/9/07 23:42

 
Anonymous Anónimo said...

Creo que xa morreu esta revista non?
Pero vamos que supoño que te aledas por elo porque case que das a entender que O Acontecer era unha filial dos batasunos. Menos mal que non sabias que o Rafael de rapaz queimou unha bandeira de SSSSSpaña, que si non xa non sei que dirias. Vive e deixa vivir rapaz!

18/10/08 00:21

 

Publicar un comentario

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner