Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, marzo 24, 2006

Cambios en La Voz de Galicia


Estas son algunhas das novas que puidemos ler na prensa dixital acerca dos cambios que se están a producir no xornal La Voz de Galicia: Galicia Confidencial, Galicia Confidencial, El Correo Gallego, Periodista Digital, El Semanal Digital, Galicia Diario (Confidencial)

Destacamos as seguintes palabras dos artigos aparecidos nestes xornais dixitais e bitácoras (dino eles, non o dicimos nós):

"La comunicación de cese de Bieito Rubido estuvo precedida de una reunión en el despacho de don Santiago Rey a la que asistieron Areán, José Gabriel y un tercero. Al finalizar, el editor de La Voz de Galicia acudió al despacho de Bieito para comunicarle la decisión de su cese en la dirección del diario. "He perdido la confianza en tí". Breve, conciso y por derecho. Y a otra cosa."

“Rubido podería ter deixado este xornal logo dun pacto entre Rey e José Blanco o pasado verán”

“¿Estará la Xunta detrás de esta dimisión amistosa? Muchos consideran que esta última es la verdadera causa, que se esconde tras la precipitada salida del rotativo de Bieito Rubido.”

“Sobre a futura dirección fálase, con insistencia, de duas opcións... que xa se barallaron o pasado ano, a de Fernando Ónega e a de Fernando Salgado. En todo caso, este último desempeña agora unha función política para o presidente da Xunta, Emilio Pérez Touriño, como secretario xeral de Comunicación.”

“El cese de Rubido, que la empresa ha calificado como "amistoso", se había venido rumoreando en los últimos meses, desde la constitución del nuevo gobierno gallego. Y es que el ahora ex director se había mostrado siempre demasiado crítico con quienes ahora conforman el Ejecutivo de Pérez Touriño.”

Cada un que saque as súas conclusións. A nosa opinión é que novas coma esta confirman a mala saúde da liberdade de prensa en Galicia e en España e a necesidade dunha auténtica pluralidade de medios, libres de presións políticas e económicas. Se a eses niveis pasan estas cousas, qué non pasará a nivel local... Mentres tanto, amigo Humphrey, “sempre nos quedará Internet…”.


0 Comments:

Publicar un comentario

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner