Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

domingo, abril 09, 2006

PP y NNXX acusan al gobierno de incumplir su propia campaña de limpieza de solares


Dicen que no se están tramitando los expedientes abiertos y lo acusan de mentir cuando habla de “éxito” de la campaña

En nota de prensa conjunta, el Partido Popular y Novas Xeracións denuncian la gran cantidad de solares “que non reúnen as mínimas condicións de seguridade, limpeza e ornato esixibles”, acusando al propio concello de Carballo, quien, según los populares, “amonton[a] o escombro e toda clase de lixo nun céntrico solar situado en fronte do instituto Alfredo Brañas”, en lugar de utilizar el Punto Limpo ubicado en el polígono de Bértoa.

Al tiempo que reclaman la paternidad de la ordenanza de limpieza de solares y del Punto Limpo, los conservadores expresan... su preocupación por el hecho de que “antes de deixa-lo governo, quedaron moitos expedientes abertos sobre esta materia. A día de hoxe, eses expedientes seguen exactamente igual porque o concello non aplicou as medidas necesarias”.

“Os propios responsables municipais chegaron a falar dun éxito “do 70 %” na aplicación da ordenanza. Sen embargo, o realmente certo é que a realidade dos feitos desminte, de xeito sistemático, as súas declaracións”, sigue diciendo el PP local.

Como prueba del estado en que se encuentra muchos soclares ubicados en el centro de Carballo, acompañan un amplio anexo fotográfico que “evidencia que as manifestacións [do governo] son puramente propagandísticas.”

Citan como ejemplo, además del solar que según el PP el Concello utiliza como “escombreira municipal”, otros solares en Doctor Fleming, en el parque de San Martiño, frente al Pazo da Cultura y en la calle Perú.



 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner