Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

martes, mayo 23, 2006

¿Discriminados?


Un aficionado al basket nos envía un correo electrónico pidiéndonos que nos ocupemos del "ascenso a la liga EBA de Baloncesto del equipo de Carballo". A su juicio, el Ayuntamiento de Carballo está pasando olímpicamente del equipo”. “Mucha recepción en el ayuntamiento, mucha fotito con los jugadores, mucho quedar bien ante los medios, y a la hora de la verdad, cero patatero.”

Un aficionado al basket critica que el alcalde “deje tirado a un equipo después de conseguir un logro histórico en Carballo”. Concretando el objeto de sus críticas, “no sé que partidas de presupuestos se hacen en Carballo, pero considero demencial que no se esté apoyando al deporte con ni siquiera unos míseros euros. Y lo que más me llama la atención, es que no sale nada en los medios.”

“Lo que mas me fastidia…es que gente como Evencio, que siempre ha estado prometiendo cosas, que si carril bici, que si autovía gratuita, que si apoyo incondicional al deporte, es decir, ganando votos con mentiras, no esta cumpliendo nada de nada. Y los medios de comunicacion siguen sin darle caña ¿por qué?”.

“Sé por gente allegada que este año al Xiria de Baloncesto no les va a aportar nada, y eso que en otros sitios en donde hay la misma liga de Baloncesto el ayuntamiento está poniendo más de 24.000 euros para apoyar la causa.

Después de estar dando ejemplo de compañerismo, de deporte, etc, por todos los pueblos gallegos y ahora tener la oportunidad de hacerlo a nivel estatal en una liga que ya no es cualquier cosa, en una liga en la que está el primer equipo de La Coruña como es el Basket Coruña, se lo pagan con esto. Lo siento, es que me pone de los nervios.

La situacion tiene mucha miga, y debería ser motivo de sentadas como hacen en muchos ayuntamientos.”

A la espera de vuestros comentarios, sólo un par de apuntes sobre lo manifestado por Un aficionado al basket:

1) Parece que los ciudadanos se están dando cuenta de que los medios de comunicación de Carballo se callan muchas cosas o no se atreven a molestar al gobierno municipal.

Y 2) algunos políticos meten la política hasta en la sopa, llegando al extremo de discriminar según la sección deportiva de que se trate. Por lo que parece, en Carballo hay que ser del Bloque si quieres que el Concello te subvencione. De ahí que exista alguna sección deportiva mimada, mientras otras se ven maltratadas y discriminadas, aún a pesar de conseguir grandes logros.


Enlaces relacionados:

¡A liga EBA!

Crónica da fase final de ascenso á liga EBA

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Querido "aficcionado o basquet": e patético a maneira que tes de terxiversar a verdade e moito máis facendoo de maneira anónima, seguro porque sabes que todo o que predicas é, cando menos, incerto, e ademáis intuo que o fas conscientemente. Como achegado ó basquet de Carballo escribo este comentario a título meramente persoal, o meu nome é X. Arturo Suárez, e como ves non me agocho no anonimato.
E non consinto que se poñe en tela de xuizo o compromiso do deporte do responsable municipal, nin que se pretenda crear opinión sobre uns deportes máis favorecidos que outros, porque non é así, cada sección pelexa polo seu e apoiase nas outras cando se necesita ser máis forte para conseguir máis cousas. Tampouco admito o do comentario de que hai que ser do bloque para ter subvencións, sabes, querido afeccionado que é rotundamente falso. Ah! aclararche que o compromiso do Concello é apoiar o equipo de EBA, e isto, non só se fai económicante, hai outras vias e xestións nas que se pode mediar de maneira decisiva, e desde logo desde o Concello vaise facer e xa se está a facer. Así que deixa de falsear e se queres debatir da a cara e debatimos o que queiras, pero con datos reais.

25/5/06 21:02

 
Anonymous Anónimo said...

Non entendo na de na, os de balonman baixan de categoria, dicindo que non teñen cartos, e que queren promocionar a xente de Carballo, equipos so con xente da vila, e estes suben de categoria, sin ter cartos.
O noso presidente ten duas opinions distintas ou que?
Antes de subir teremos que mirar si hai cartos para estar na categoria sin dar vergoña, non?
Eles sabran, o que esta claro e que xa estan chorando para poder mamar.
Canta xente vai normalmente ver un partido? pouca non?

26/5/06 19:52

 
Anonymous Anónimo said...

Menos mal que X. Arturo Suarez sae defendendo ó alcalde e o seu compromiso co deporte ¡probiño, que non ten quen o defenda!
Admitindo que lle gusta o deporte e que pode ter boa intención, a realidade constatable é que neste tema imos claramente de mal en peor.
- O patronato fai pouco ou nada,
- Xiria está de capa caída (sonou a flauta do baloncesto e a ver cómo o manteñen, con estampitas vai ser dificil),
- o da piscina é cada vez máis caro e hai que se meter nos clubes de natación,
- o futbol base lévao xente absolutamente allea ó concello (e cobrando).
¿ónde vedes axuda ó deporte ou milloría?
¿estades choscos ou qué?

Dende o momento que o propio alcalde "asume sin asumir" a concellalía de deportes penso que xa está todo dito: o deporte de Carballo é de charanga e pandeireta.

29/5/06 11:57

 

Publicar un comentario

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner