Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, abril 20, 2007

Comeza a escalada


“O escalo” é o nome da “obra de arte” (tempo haberá para falar dela) que o artista oficial de Carballo, Manuel Facal, ven de colocar na rotonda do polígono de Bértoa. E tamén é a primeira pedra virtual da ampliación do polígono industrial que onte inaugurou a conselleira de Vivenda, Teresa Tábooas.

Non sabemos se se elixiu por este motivo, pero o certo é que o nome da escultura (chamémola así) resulta pero que moi axeitado, pois ven a supoñer o inicio da auténtica escalada de promesas e primeiras pedras á que imos asistir durante esta campaña electoral, ou mellor dito, á que xa estamos asistindo.

Carril-bici, vivendas protexidas, polígonos industriais, parques naturais, bibliotecas, campos de fútbol, barrios sostibles, e un longo etcétera de obras que os nosos gobernantes aseguran que están a piques de comezar, xusto ó final do seu período de goberno de 4 anos durante os que nada do anterior saiu adiante. Por prometer, incluso a supresión da “portaxe” (non se nos esquece) volveu á axenda de grupos coma o BNG durante estas datas.

Claro que en época electoral quen máis e quen menos ten a súa experiencia, e as promesas causan se cadra aínda menos efecto que noutros momentos. Mais o desplegue mediático e de visitas oficiais que especialmente o Bloque está a desenrolar é realmente espectacular, e posiblemente a escalada non fixo senón comezar. Chegan os "paracaidistas".



12 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Pois menos mal q viñeron os politicos pq o público non existiu (non asistiu ó emocionantre momento estatua).
Por certo, o monaguillo da coz de carballo non di nada da soidade dos bloqueiros e o seu artista...pq será...

20/4/07 20:02

 
Anonymous lola do canal said...

Pasa que sodes tan bestias, que non entendedes nada de cultura, e menos de artes plásticas. Un pobo non é somente a cantidade de cemento que teña, ou chimeneas. É tamén, e por sobre todalas cousas, a sua cultura, a sua vida social, a gran carencia de Carballo na sua "longa noite de pedra", cando o PP, primeiro da man de Sanchez Vila e Andrade, e logo do fracasado Varela Rey. ¡Quén é o cabernicola que vos escribe os artigos! Faltoulle, poñer: ¡matemos os artistas, sonche todos comunistas! o mellor estilo nazi fascista. Pero a cultura é e será sempre, un arma cargada de futuro

21/4/07 04:33

 
Anonymous Calaf said...

Tómese una tila, Lola do Canal. En primer lugar, Sánchez Vilas y Andrade no eran del PP, sino de la CPG, con quien llegaron a gobernar en pacto con el BNG, igual que hace Andrade ahora. En segundo lugar, nadie hizo más por la cultura en Carballo que el gobierno de Varela, y no con supuestas "esculturas" sino con obras de verdad: Pazo da Cultura, conservatorio, programación cultural continua, teatro, escola de idiomas (sí, la consiguió el anterior gobierno), museo, biblioteca, etc.

"Fascista": dícese de aquel que en una conversación deja sin argumentos a una persona de izquierdas.

21/4/07 12:08

 
Anonymous lola do canal said...

Sr. Calaf, eu terei que tomar unha tila, pero vostede ten que tomar algún medicamento para a memoria: Sánchez Vila e Andrade gañaron as eleccións do ano 91, vaixo as siglas do PARTIDO POPULAR. É certo que tamén foran da CPG, pero ademais formaron parte do PP. A non ser que haxa mais de un PP en Carballo. ¡Por deus! xa tiñamos dabondo con un e resulta que eran dous!

E falando de Fascistas, outra das características de vostede é terxiversar a historia e mentir. Ainda que sexa doloroso recoñeza por favor que Sanchez e Andrade, foran electos polo Partido Popular, o mesmo partido de Varela e Sueiro.

21/4/07 20:32

 
Anonymous Anónimo said...

Me inportan un huevo varela, sanchez vilas, sueiro, andrade, evencio, el monaguillo de la coz y demas personajillos.Lo q me jodeeeee es ver semejante bodrio de "escultura" y tanto papanatas encantado de que el grabador facal nos casque una ????? ¿escultura?
Yo tambien quiero hacer una....

22/4/07 01:38

 
Anonymous Anónimo said...

Estou dacordo contigo. O que dis dos papanatas penseino moitas veces, non só co tema de Facal senón con moitos temas da presunta progresía carballesa de audi e universidade privada en Madrid. En fin, que "por sus obras los conoceréis".

22/4/07 12:48

 
Anonymous Calaf said...

Sra. o srta. Lola do Canal, cada vez me sorprendo más con sus intervenciones. Debo deducir que no es usted de Carballo, o bien se ha incorporado a nuestra ciudad en fechas bien recientes, pues su desconocimiento de nuestra historia reciente es alarmante.
Aunque me temo que seguirá sin creerme y no reconocerá su error hasta que visite la hemeroteca, tengo que decirle que hasta el año 91 Sánchez Vilas y Andrade gobernaron Carballo bajo las siglas de la CPG. En el año 91, a un mes de las elecciones, fueron fichados por el PP, y la hasta entonces gente del PP (Varela) se presentó como Independientes por Carballo, logrando una holgada mayoría absoluta, que llevó a Andrade a dimitir y marcharse del pueblo. Fue en esa legislatura cuando el grupo de Varela volvió al PP, pero sin mezclarse como el otro falso "PP", de modo que ni Sánchez Vilas ni Andrade gobernaron jamás en Carballo bajo las siglas del Partido Popular. Sí que lo hicieron y lo hacen en coalición con el BNG y PSOE.

Yo a usted no la puedo acusar de tergiversar ni le voy a llamar fascista, porque para tergiversar hay que conocer, y usted sencillamente no conoce el tema del que está hablando.

22/4/07 20:58

 
Anonymous lola do canal said...

Admito o meu erro, é certo, as eleccions do 91 foran gañadas por IxC(Independentes por Carballo),"pendentes de ti" (ise foi o "slogan" eleitoural non?). Gracias os cartos que puxo Consevas Calvo. Pero Andrade e Sanchez Vila eran os candidatos oficiais do PP. Hata onde todos sabemos, o único PP que existe e existiu, o de Andrade e Varela. Pero agora veño a enterarme que había un "falso PP" (que gracioso todo esto Sr. Calaf). Pois non, o PP era Andrade, ainda que non lle guste. Claro, coma é un partido "antidemocrático" a todas luces (desprendese das suas afirmacions) ainda que as bases querían a Varela, tiveron que "tragarse" a Andrade e Sánchez. E despois Varela "arrastrouse" e pidiu que o colleran no PP outra vez. E como gañara as eleccions, gracias o apoio dos Calvos, os "caciques" do PP, admitírono outra vez nas suas filas. ASÍ FORON OS FEITOS. Ainda que non lle guste Sr. Calaf.

23/4/07 00:02

 
Anonymous Calaf said...

En este blog he podido mantener varios debates muy interesantes con personas de su ideología, pero me temo que no va a ser este el caso.
Su falta de respeto y sus afirmaciones gratuítas no merecen ni respuesta. Cuando mejore sus formas podremos hablar todo lo que usted quiera.

24/4/07 09:59

 
Anonymous lola do canal said...

Perdón Sr. Calaf, pero vexo que non ten argumentos para debatir conmigo. Non é capaz de levantar ningunha das miñas afirmacións. E non lle falto o respeto a niguén, afirmo feitos obxetivos ocurridos no noso pobo. O que pasa que vostede quedouse sin argumentos, e quedaron a vista as suas contradiccions: a) O contubernio Varela Rey - Conservas Calvo b) a fixaje de Andrade polo Partido Popular no ano 91 c) a histórica falta de democracia no Partido Popular d) as piruetas políticas de Varela Rey.

Que os lectores fagan a suas propias conclusions.

25/4/07 04:11

 
Anonymous Anónimo said...

Aunque Calaf no quiera, me parece que Lola do Canal merece unas aclaraciones, porque se la ve que habla de oídas:
1.- El "contubernio Varela-Calvo" es un tema muy manido por ciertos sectores políticos ¿envidiosos? por el presunto apoyo de una familia de empresarios a una Agrupación de Electores. De ser cierto (lo único claro es que una miembro de la familia era candidata de IxC, y creo que eso ya justifica el apoyo), ¿qué tiene de ilegítimo? ¿Acaso no está el Sr. Andrade apoyado por toda una serie de empresarios que todos conocen?¿Acaso no está D. Evencio Ferrero de la mano de determinados sectores empresariales?¿Es ello indigno o vergonzante? Explíqueme el motivo.
2.- El fichaje de Andrade por el PP, montado por el Sr. Cuiña, fue un error en un momento político en que, recuérdese, el PP estaba aglutinando a todas las fuerzas de centro-derecha de Galicia (CG, Centristas de Galicia, CPG, etc..), y el Sr. Sánchez Vilas y Andrade (su 2º) estaban en la CPG. ¿Acaso otros partidos, como el propio BNG, no han acogido en su Frente a formaciones de corte mucho más variopinto que el PP (véase el ala derecha del Sr. Mera)?¿Qué es indigno en ello?¿Qué es antidemocrático?
3.- En relación a la histórica falta de democracia interna del PP, esto ya es de carcajada. ¿la hay en algún partido?¿no gobierna el BNG una formación, la UPG, que no es representativa ni del 20 % de su militancia?¿es ello antidemocrático? Yo creo que no, pero usted misma...
4.- Las piruetas del Sr. Varela: no me diga, no me diga. Veamos: ¿cuántos partidos políticos ha militado el Sr. Varela en su vida? Ah, sí!!!! UNO: el PP. Recuerde que IxC no era un partido político: no estaba registrado como tal: era una agrupación de electores, que, reuniendo el 5 % de las firmas del censo, se presentó a las municipales, porque su propio partido no le dió sitio en las listas. Y no lo olvide: GANÓ, ARRASÓ, obteniendo una mayoría absoluta frente al cuatripartito antes reinante. ¿qué pirueta hizo el Sr. Varela? Era parlamentario del PP, lo siguió siendo hasta que renunció, porque fue nombrado Alcalde, y no volvió al PP hasta que el Sr. Andrade (sí, sólo él), se marchó a casa, dejando la Corporación. Y no integró, como bien dice Calaf, a los concejales elegidos bajo las siglas del PP en aquellas elecciones, sino que siguió con su gente de siempre.
Esto es lo que hay: hechos.

25/4/07 23:22

 
Blogger Carballo Dixital said...

Por primeira vez en moitos meses, non publicaremos un comentario: O comentario firmado por Lola do Canal das 22:04 non se publica, polo seu tono irrespetuoso. Non se pode acusar a ninguén de mentir simplemente porque non coincidan as opinións. E acusar de delitos, tampouco.
Invitamos a Lola do Canal a que modifique o tono do seu comentario, se desexa que se publique.

25/4/07 23:24

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner