Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, abril 13, 2007

Presentación da candidatura do PP


A medida que se acerca a data do 27 de maio, vanse despexando as incógnitas da oferta electoral que nos agarda. Primeiro presentouse a lista do PSOE, a semana pasada foi o BNG, e agora tócalle o turno á primeira forza en votos e concelleiros, o PP.

A nota de prensa enviada polos populares di así:

O PP presentará o sábado públicamente a súa candidatura PARA SEGUIR SENDO A FORZA MAIS VOTADA DE CARBALLO

Carballo, xoves, 12 de abril de 2007.- O vindeiro sábado, ás 8:30 da tarde, será presentada a candidatura do PP carballés para as eleccións municipais do 27 de maio. O acto será no Pazo da Cultura, e a el están invitados tódolos carballeses e carballesas.

A candidatura, que se fará pública ese día, está encabezada por Alberto Sueiro, actual voceiro municipal do PP e deputado autonómico, que conta cunha ampla experiencia política.

A lista do PP aposta firmemente pola renovación, tanto de persoas como de mensaxes, e representa a tódolos sectores sociais. Como primeira forza política municipal, estamos decididos a seguir contando coa confianza da maioría social carballesa, desencantada das aventuras de gobernos pouco cohesionados e donde o interés de cada grupo prima sobre o interés común.

O PP loitará para que Carballo ocupe o lugar que se merece, con un goberno de verdade: un goberno sólido, decidido, cohesionado, dialogante, aberto e con visión de futuro.

Ainda que non se coñecen os restantes integrantes da lista, parece que se vai cumplir o que nos adiantaba o propio Sueiro hai máis dun ano: "Esperamos presentar un equipo renovado en persoas e ideas".

Falta por saber cal será a candidatura do CDI; se finalmente se presenta o Partido dos Veciños do ex-socialista Acacio Rodríguez; e se Esquerda Unida, que anunciara a súa intención de concorrer ás municipais, conseguiu buscar xente para formar a súa lista.
Estes tres partidos deben estar tendo dificultades, pois doutro xeito xa se tería sabido algo, porque o prazo para presentar as candidaturas rematará en poucos días. A semana que ven despexaranse definitivamente as incógnitas.



4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Si cabia algunha dúbida, estades a despexalas.
Hai que ver que información mais esterilizada, parecedes "A Voz do PP".

13/4/07 13:59

 
Anonymous un poco de memoria said...

Por primera vez el PP de Carballo presenta un canditato de su cantera. Es bueno recordar que los anteriores alcaldes populares fueron "repescados" de formaciones locales. El caso más notorio tal vez sea el de Varela Rey, proveniente de "Independentes por Carballo", cuyo concurso supuso también contar con el apoyo económico del grupo empresarial Calvo. Tampoco provenían de sus filas, ni Sánchez Vila, que ya no recuerdo bien de que formación centrista lo sacaron, y su fomoso teniente de alcalde: Andrade. En fin, al parecer, como no pudieron convencer a Evencio Ferrero de que se pasara a las filas del PP, optaron por incorporar a un canterano. Veremos como les va en esta apuesta innovadora de los populares Carballeses. De todos modos, si no les funciona, pueden volver a hacer lo que mejor saben, promover el transfuguismo político.

19/4/07 02:58

 
Anonymous Calaf said...

Hay que ver con qué facilidad se dicen cosas absurdas:
1- El PP de Carballo se fundó en el año 1987 (entonces AP), y su número 1 ya era entonces Manuel Varela.
2- A Varela no lo ficharon desde "Independientes por Carballo", fue él quien fundó ese partido (sin renunciar a la militancia en el PP, de hecho era diputado), por una barbaridad de un alto cargo que "fichó" a última hora a Sánchez Vilas y Andrade (del CPG, que nunca han tenido ninguna relación con el PP más allá de aquella chapuza) para las elecciones del 91.
3- El único transfuguismo político que ha habido en Carballo lo han protagonizado Manuel Andrade con su interminable lista de siglas, y los dos concejales expulsados en la pasada legislatura (sentencia judicial de por medio), en ambos casos circunstancias bien aprovechadas por PSOE y BNG.
4- Para hacer un poco de memoria, hay que conocer un poco la historia, o no hablar.

19/4/07 11:43

 
Anonymous Un poco de memoria said...

Gracias calaf, ahora me queda todo más claro. A ver si entendí: Varela Rey era el número uno del PP del Carballo desde siempre, pero "un alto cargo" decide poner a Sánchez Vila de Candidato a alcalde. ¡Me encanta la democracia interna del PP de Carballo! Supestamente todos querían a Varela Rey, pero no se pudo, porque un "cacique" dijo que iba de candidato Sanchez Vila. Te pregunto: ¿se puede confiar en un partido que de buenas a primeras, por recomendación de un "alto cargo" decide cambiar al candidato que supuestamente sus bases apoyan? Y lo más grave, sus militantes se lo tragan y sumisamente, se conforman armando otra formación política. La verdad no se si reirme por lo ridículez o procuparme por contar en Carballo con un partido que no respeta a sus bases.

19/4/07 16:23

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner