Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

lunes, mayo 21, 2007

Perdido no túnel?


¿Quén dixo que Terra Galega baseaba solamente a súa campaña nos aperitivos ou nas grandes cenas (de balde)? Non, os tempos cambian e a oferta de productos da factoría Manuel Andrade amplíase.

No mitin central de campaña, onde os centristas de Carballo din ter xuntado a mil persoas, houbo orquestra, gran espectáculo de luz e de son, asentos forrados de branco coma nos bos restaurantes, por suposto non faltou de qué comer, e repartíronse distintos regalos.

Aos xa comúns (abanicos) ou menos comúns (sombreiros), engadiuse un regalo moi especial, unha lanterna. Este sorprendente agasallo é toda unha novidade no amplo repertorio de marketing electoral que os partidos desplegan en campaña, e ten alimentado multitude de comentarios. O máis curioso e malintencionado, o que di que o partido de Manuel Andrade precisa dunha lanterna para colocarlle ó sombreiro e orientarse dentro da oscuridade do famoso túnel da rúa Coruña.

Mentres non teñamos outra explicación, quedámonos con esta divertida asociación de ideas.


8 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Por certo, por se alguén se preguntaba por onde ía La Coz, quedou claro.

Mércores, 9 da noite, mítin do BNG. Na prensa do xoves (festivo), nin unha liña.

Sábado, 9 da noite, mítin de Andrade. Prensa do domingo, amplia reseña con referencias ás intervencións.

Un día non daba tempo a meter a noticia porque pechaban a edición pero... con Andrade puido facerse unha excepción so dous días despois.

E no especial electoral do domingo, cousa fina. Dicir que Andrade con moi pouco arrebataría un concelleiro ao PSOE cando lle atribúen case a mesma porcentaxe de voto (apenas unha décima de diferencia) e facer unha lectura ben especial, por non falar do trasvase de votos. Seica o bng cede moitos votantes, e despois resulta que sobe dous concelleiros (menos mal que o cadro anexo nos demostra que o que fixeron foi interpretar mal os datos).

En fin, para fiarse da prensa obxectiva...

21/5/07 15:19

 
Anonymous Anónimo said...

Ahora ya tenemos el programa de Andrade: para caerse de culo.
Le pusieron una grabadora y , hala, a copiar.
Ademas de bacheados y rebacheados, sigue hablando de presionar aqui y exigir allá, en el ministerio , la xunta y lo que faga falta...
Echando un vistazo, os resumo lo más cachondo. Con tiempo trataré de leerlo entero y nos seguiremos riendo.

"hay mucha parafernalia en los politicos de otros partidos"
LIBERTAD CULTURAL!! ...Y AUTOVÍA GRATUITA (digo eu)

pag 26:parking-centro comercial- Dice así: " Haremos de inmediato un concurso de ideas del proyecto total para que la comisión especial de afectados tenga donde elegir, terminando así con la parafernalia montada por el alcalde"

pag 54: donde los ciudadanos desarrollen sus papeles habituales (los papeles que todavia no hayan perdido, claro)
pag 55: escolares y amas de casa haciendo voluntariado de protección civil ¡toma ya!

pagina 60 (de 131): habla de un futuro nada "alagüeño". No me extraña que lo vean así. Entre el futuro del dinosaurio y el futuro del que habla Ferrero, las cosas no pintan ALAGÜEÑAS para los carballeses.

22/5/07 01:00

 
Anonymous Anónimo said...

eu fun ó mitin e non me quero acordar dalgun que interviña...
seríalles millor pasar directamente ós pinchos. Caladiños porque cando se come non se fala.

22/5/07 01:29

 
Anonymous Anónimo said...

A los del bloque sólo les interesa desprestigiarnos, diciendo que somos paletos, aldeanos, ignorantes. Dicen tambien que Andrade es inculto, impresentable, etc. Eso no eran lo que pensaban cuando consiguieron la alcaldía gracias a Andrade. Y no sólo eso sino que volvieron a decir que era un maravilloso concejal de urbanismo cuando les amenazó con irse con el PP. ¿En qué quedamos? Andrade es bueno, malo o depende de la falta que os haga???? Prar mi gusto los unicos impresentables sois los del bloque. Y no me estrañan las pintadas de traidor y judas que ponen en los carteles de Evencio. No se puede coger a la gente cuando a uno le conviene y despues dedicarse a insultarla y desprestigiarla. Andrade es igual de bueno o de malo ahora que hace 4 años. Ojalá perdais las elecciones.

22/5/07 06:56

 
Anonymous Anónimo said...

Ao comentario último só recordarlle que para nós Andrade sempre foi o que é, o que pasa é que as circunstancias obrigan a pactos ás veces non desexados.

E rematar dicindo que, entre outras cousas do pasado, como o vídeo que aparece neste mesmo blog, Andrade tamén ten un pasado como candidato en listas electorais do PP, cousa que os do BNG aínda non chegaron a proporlle.

22/5/07 13:05

 
Anonymous Calaf said...

"cousa que os do BNG aínda non chegaron a proporlle".
Todo se andará. Por lo pronto, Evencio lo ha considerado un "extraordinario" concejal y no reniega de él ni siquiera ahora que lo pone a caldo.
Hay otros políticos que los nacionalistas aborrecían y ahora resulta que son amigos de la causa.

22/5/07 15:46

 
Anonymous Anónimo said...

Andrade duró menos en el PP que un chupa en la puerta de un colegio.
"as circunstancias obligan a pactos no deseados" me recuerda el chiste de
YA TENEMOS LA PUTA, AHORA SÓLO HAY QUE JUNTAR LOS CUARTOS...
y que cada uno lo entienda como quiera.

22/5/07 22:09

 
Anonymous Anónimo said...

supongo que el concurso de ideas lo ganará Alfonso Rueda: el túnel será una estación para el metro que pretenden "ampliar" los socialistas. ¡Dió en la diana!

25/5/07 15:11

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner