Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, mayo 23, 2007

Quiniela


Imos facer unha quiniela colectiva entre os lectores de CD sobre o resultado das eleccións. Ollo: non se trata de que digades a quen ides votar. Non é unha enquisa de intención de voto, senón que se trata de adiviñar cal será o resultado das eleccións.

Tedes as enquisas na marxe dereita da páxina, debedes marcar o número de concelleiros que pensades que sacará cada candidatura. Podedes marcar varias respostas (por exemplo, se credes que un partido estará entre 3 e 4, podedes marcar os dous números).

Podedes poñer a quiniela de cada un escribindo nos comentarios.

A ver se entre todos acertamos.



3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Curioso o tema da coherencia ideolóxica do PP.
En Carballo, impugnaron unhas oposicións por culpa da proba de galego. E resulta que hoxe aparece na prensa que ao Concello de Coristanco (gobernado polo PP) un opositor lle solicita a anulación do proceso polo mesmo motivo.

24/5/07 16:37

 
Anonymous Anónimo said...

Debe ser que o alcalde de Coristanco tamén quería enchugar a alguén. Por eso se leva tan ben co de Carballo. dios los cria y ellos se juntan

24/5/07 17:42

 
Anonymous juan v. said...

Mi quiniela es:
pp-8
bng-6
tg-5
psoe-2

Puede que el bloque tenga 5 y el psoe 3.
La campaña del pp fue la mejor. Sueiro sólo frente a todos. Con más imaginación, más preparación y más creible que los demas. Los del psoe salieron tarde y sin calentar (es lo malo de llevar tanto tiempo en el banquillo). El bloque y terra galega gastaron tanto dinero en carteles, vallas, folletos y propaganda que se olvidaron de disculparse por engañar a Carballo durante cuatro años. Por cierto, todo ese dinero me gustaria saber de dónde lo sacaron. ¿tendrán una máquina de hacer billetes en el concello? Que repartan alguno.

25/5/07 15:49

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner