Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, enero 16, 2009

Crónica dun pleno estelar



En CD levamos dende os inicios da nosa andaina informando na medida do posible sobre canto acontece nos plenos do Concello de Carballo. A aparición de BERTV e a súa iniciativa de retransmitir íntegramente estes actos ofreciunos ademais a posibilidade de ampliar a visión limitada e en ocasións mediatizada que proporcionaba a prensa local.

E dun tempo a esta parte, ese gran proxecto que é anosacosta.com ofrécenos unha cara máis de canto acontece no salón de plenos municipal con abundante material gráfico (como a foto que ilustra este post) e mesmo acceso a cortes de sonido. No caso de hoxe, ademais, estamos a falar do pleno máis importante, cando menos en canto a público e expectación, dos últimos anos en Carballo. Trátase do pleno extraordinario celebrado na tarde noite de onte a iniciativa do PP para tratar sobre o polémico Plan da Consellería de Vivenda para a Agra da Lagoa. Ante un público de máis de 200 persoas, na súa maioría propietarios afectados, que en ocasións interrumpiron a sesión con aplausos para a oposición e abucheos para o goberno, os grupos de BNG e PSOE impediron a iniciativa popular, secundada por Terra Galega, de rexeitar o controvertido plan.

Esta mañá, nos micrófonos de Radiovoz Bergantiños, algúns dos protagonistas facían repaso do acontecido. José Antonio Viña reiteraba os seus argumentos e recalcaba a falta de fundamento do rumor relativo a Penamoa. Pola súa banda Alberto Sueiro destacaba que as boas intencións do alcalde relativas ós prezos e ás vivendas afectadas son papel mollado porque non teñen constancia por escrito. Aínda o contrario, as alegacións presentadas polo goberno local van no sentido de aumentar máis o ámbito da expropiación.

Para os que queiran ver e oir o que se dixo no Pleno de onte, hoxe á noite será transmitido por BERTV, coma de cote. Así poderemos comprobar se o que pasou é o que reflicte a crónica rosa de La Voz Defensora de la Gestión Execelente ou o que relata anosacosta.com.



Etiquetas: , ,

5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Estes do PP teñen máis cara que espalda. Piden en Carballo a retirada do plan de solo residencial, e en Betanzos e Sada piden a inclusión; reclaman en Carballo que os fondos extra concedidos por Madrid se discuten no pleno, e que fan aló onde gobernan? Desde logo, aquí, na Laracha, onde eu vivo, nin tal se lle pasou pola cabeza de convocar pleno para iso...

16/1/09 18:25

 
Anonymous Calaf said...

Por favor no repitamos informaciones manipuladas, este comentario suyo ya lo contesté yo en otro post:

"http://www.laopinioncoruna.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008122100_2_246256__ACorunaMetro-Betanzos-solicita-entrar-Plan-Sectorial-Vivenda
"REDACCIÓN | BETANZOS El Gobierno brigantino inició contactos con los responsables de la Consellería de Vivenda para analizar la posibilidad de desarrollar diversas actuaciones en el municipio a través del plan de Vivenda.

La alcaldesa, María Faraldo, explicó ayer que el Ayuntamiento está interesado en participar en el proyecto autonómico, SIEMPRE Y CUANDO SE CONSENSÚEN LAS BOLSAS A DESARROLLAR. COMO PRIMERA OPCIÓN PROPONDRÁ SUELO DE PROPIEDAD MUNICIPAL. La Administración local trasladó de forma verbal estas condiciones a la Consellería."

Con lo que la cosa cambia bastante. Por otra parte, si se trata de coherencia, ¿por qué el BNG de Laracha no le reclama a la Xunta la inclusión de su concello en el Plan de Vivenda?

16/1/09 18:59

 
Anonymous Anónimo said...

É que o BNG da Laracha xa fixo preguntas plenarias nese sentido, segundo teño sentido, sobre todo a raíz de que Arteixo non rexeitase entrar.

17/1/09 09:36

 
Anonymous Calaf said...

No, me refiero al pleno. La inclusión o no de un concello en el Plan es decisión de la Xunta, en este caso de una consellería del BNG, ¿por qué el BNG de Laracha no se lo reclama directamente a ella?

17/1/09 11:54

 
Anonymous Anónimo said...

Esto es asombroso. Después de ver el Pleno, no acabo de creerme lo que he visto:

El Sr. Viña del PSOE defendiendo el Plan de la Consellería del BNG, llevándose los abucheos del público, formado casi en su totalidad por los propietarios afectados, y, mientras tanto, D. Evencio mirando los toros desde la Evencio, parándole los golpes y deslomándose en el trabajo para que el Sr. Ferrero salga indemne de todas las barbaridades que se le ocurra?

No entiendo nada: tienen el precedente inmediato de cómo D. Evencio se fagocitó al Sr. Andrade, aprovechándose de su trabajo para aumentar sus votos, y, sin embargo, el PSOE parece querer morir sonriendo, desde el gobierno, y desaparecer de la política local carballesa.

Por lo menos, ya que le toca encajar los golpes dirigidos al Alcalde, tiene un sueldo magnífico que compensará el ejercer de "sparring". Y por lo que parece, por el sueldo se abandona cualquier principio.

D. Moisés, ejerza su trabajo de responsable y ponga orden de una vez, o este garito se va al tacho.


Un correligionario muy cabreado (y cada día más), cuyo voto no volverán a ver ni en las autonómicas (y no soy el único).

21/1/09 23:49

 

Publicar un comentario en la entrada

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner