Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

viernes, marzo 31, 2006

Mañán sube a peaxe (qué raro)

"Autoestradas de Galicia informa:

A partir de las 00:00 h. del día 1 de abril de 2006, entrarán en vigor las nuevas tarifas y peajes correspondientes a las Autopistas AG-55 (A Coruña-Carballo) y AG-57 (Vigo-Baiona) aprobadas por la Xunta de Galicia.

Los clientes que así lo deseen tendrán a su disposición un impreso con las nuevas tarifas en las cabinas de peaje y oficinas de la concesionaria en A Coruña: Alfredo Vicenti, 13 – Teléfono 981 148 918.

A Coruña, 31 de marzo de 2006."
(anuncio pagado por Autoestradas de Galicia, publicado hoxe en La Voz de Galicia, páx. 2).

En La Voz, edición Carballo, non se menciona o asunto. Noutras ocasións, dedicábanlle a atención que merecía. Por exemplo:

El precio del peaje de la A-55 aumentará a partir de enero en veinticinco pesetas

Autoestradas de Galicia prevé aumentar el peaje en la A-55 a partir del 1 de abril

Se ir máis lonxe, o ano pasado (antes das eleccións galegas): La subida del peaje reabre el viejo debate político sobre la AG-55

Non nos resistimos á tentación de publicar íntegramente este bonito artigo, cos comentarios que hai un ano facían os nosos benqueridos líderes políticos, defensores inquebrantables dos nosos dereitos contra as tropelías da Xunta de Galicia presidida polo soberbio, chulo e cínico Manuel Fraga:...

"La subida del peaje reabre el viejo debate político sobre la AG-55

Política Territorial argumenta que el incremento sólo afecta a los tramos menos transitados

El PSOE califica el aumento como «outro golpe» a las posibilidades de desarrollo de la zona


| c. a. | carballo

La subida del peaje entre Carballo y A Coruña ha reabierto el debate político sobre la gratuidad de la AG-55. A la reivindicación del alcalde de Carballo, el nacionalista Evencio Ferrero, se sumaron ayer las de diversos cargos del PSOE. Entre ellos Marisol Soneira, diputada en el Parlamento de Galicia, quien califica el aumento de las tarifas como «outro golpe ás posibilidades de desenvolvemento da Costa da Morte».
La representante socialista argumenta que la AG-55 es «a única vía de comunicación de alta capacidade que une a Costa da Morte coa capital da provincia», ya que su alternativa, la AC-552, es «unha vella estrada comarcal que discorre na súa práctica totalidade por travesías urbanas». Otro de los pilares de su protesta es que esta zona geográfica se encuentra «en regresión económica e demográfica», además de ser la más afectada por la catástrofe del Prestige y carecer «de infraestructuras en materias básicas para o seu desenvolvemento».
En tercer lugar, Marisol Soneira recuerda que la Xunta «está inmersa nunha furibunda campaña de enfrontamento co Goberno central reivindicando a supresión de peaxes nas autoestradas de competencia estatal», pero matiza que la AG-55 es de titularidad autonómica, «polo que a opción de suprimir a peaxe ou de aumentar o seu custo corresponde en exclusiva á Xunta». La diputada socialista considera que la subida de las tarifas es un castigo a los vecinos de la zona, «un insulto e un exercicio de soberbia e chulería políticas que ofende aos habitantes da Costa da Morte e demostra que, na súa agonía política, Manuel Fraga acaba de elevar o cinismo á categoría de acción política».
En similares términos se manifestó el secretario provincial del PSdeG-PSOE, Moisés Rey, para el que resulta «una contradicción difícilmente explicable» que los populares pidan ahora la gratuidad de los peajes de A Barcala y Guísamo cuando tuvieron ocho años para hacerlo, mientras la Xunta de Galicia sube, en algunos tramos más de un 8%, el de la autopista A Coruña-Carballo».
La Consellería de Política Territorial, por su parte, difundió ayer una nota oficial con las tarifas adelantadas ayer por esta Redacción y en la que explica que los incrementos afectan a los tramos con menor intensidad media de circulación. Los precios se mantienen entre A Coruña-Arteixo (el de más tráfico, con unos 14.000 vehículos al día), Arteixo-Paiosaco y Paiosaco-A Laracha. En los demás, los aumentos van desde el 3,4% del trayecto Arteixo-Carballo hasta el 8,3 para el de A Laracha-Carballo."

(La Voz de Galicia, 2-4-2005)


¡Ay, Evencio Ferrero, Marisol Soneira, maldita hemeroteca!

O que nos tranquiliza é que seguro que a Plataforma pola Autovía Gratuita xa ten preparada unha manifestación ou algunha protesta.

11 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Este artículo sí que es dar en el clavo: ESPECTACULAR

31/3/06 12:26

 
Anonymous Anónimo said...

Espectacular, si, temos a única autoestrada á que se lle puxo peaxe despois de varios anos de balde, e despois de que políticos demagogos do PP prometeran ata encherse a boca que tal cousa non sucedería.

Certamente, espectacular

31/3/06 12:49

 
Anonymous Anónimo said...

con relación ó comentario das 12:49:

paréceme coherente que desviedes a atención para tapar as vosas vergonzas

31/3/06 17:09

 
Anonymous Yo lo flipo, neng said...

Cuando sale una noticia como esta, con unos datos aplastantes como estos, lo que cualquier votante de PSOE-BNG sensato debería hacer es:
a) Ser coherente y poner a caldo a sus representantes.
b) Callarse por vergüenza torera.

Pero no, todavía hay gente que es capaz de contestar. Flipante.

31/3/06 18:01

 
Anonymous Anónimo said...

Pedirlles coherencia é como pedirlle ó alcalde de carballo que respete a lei

31/3/06 21:46

 
Anonymous Anónimo said...

Decides que os políticos do bloque e o psdg calan agora cando antes berraban tanto. Tendes razón. Falades tamén de que "la voz de...Galicia?" fai o mesmo. Claro que sí. ¿alguén esperaba que fose doutro xeito?. Son "la voz de su amo", non de Galicia.
O viernes pasoume unha cousa curiosa. Fun a un establecemento público ás 8.45 da mañán e escoitéi a Jorge Campos decir que "hoxe e un día de ledicia para os carballeses, debemos estar contentos, felices, satisfeitos, encantados..." Deixei pasar xente diante miña e seguín escoitando con atención porque xa tiña interés por saber cál ía ser esa boísima noticia para a que nos estaba preparando: "la familia calvo chegou a un acordo cos do comité...vanse respetar os postos FIXOS..." ¡qué notición para calqueira que entenda un pouco! En fin. Abstéñome de interpretacións e comentarios porque sei que os que podades ler esto xa entendedes.

Prevendo xa o que podía pasar na tertulia dirixida e correxida por pedro Tasende, puxen a radio e , ainda que me costa traballo soportar os comentarios trasnoitados do Sr. Pérez, tiven ocasión de comprobar o que me temía: no coment. Falaron exclusivamente do asunto de Marbella, como corresponde a unha emisora local( Radio Nacional falaría de Iraq e Al Yazira do cambio climático). Ningunha mención ó tema de Calvo. Nin para ben nin para mal. Tema tabú. Desto non se fala. O que nos preocupa ós de Carballo é si Marisol Yagüe ten un chalet de mil ou dousmil millóns... Quedei sin saber si Carlos Puga tería cara para defender argumentos similares ós da prensa e a radio locais. Parece que ainda ten algo de vergonza.

Que sigan así, deformando, manipulando, mentindo e enganando. pero terán que queimar as hemerotecas, son fodidas...

2/4/06 12:08

 
Anonymous Anónimo said...

Pois vale, demagoxia e o que queirades.

O actual goberno aínda non impuxo peaxe en ningunha autoestrada, o anterior, en cantos?

O actual goberno, en poucos meses, xa ten o acordo para liberalizar dous tramos de peaxe, o anterior, cantos liberou?

Demagoxia? En fin, sen comentarios.

4/4/06 09:03

 
Anonymous Anónimo said...

"O actual goberno aínda non impuxo peaxe en ningunha autoestrada, o anterior, en cantos?"

Home non, para poñer peaxes, antes hai que facer autoestradas.

"O actual goberno, en poucos meses, xa ten o acordo para liberalizar dous tramos de peaxe, o anterior, cantos liberou?"

Ok, pero ollo, que eses tramos non son nin serán gratuítos. ¿Sabes o que implica a liberación deses dous tramos? Pois que por exemplo os habitantes da Costa da Morte, ademáis de pagar a A-55 directamente, tamén pagaremos parte da Barcala e Rande indirectamente, e iso aínda que non as usemos na vida. ¿É xusto? ¿Quén fai a demagoxia? Depende de por onde o mires.

5/4/06 11:23

 
Anonymous Anónimo said...

El espabilao de Evencio ya se apuró a decir que escribió a la conselleira del pesoe para hablarle de lo injusta que es la situación del peaje. Esperemos que a su epístola haya adjuntado una poesía, por si a la chica se le ablanda el cuore. Que le mande otra a Quin Kong pues siempre verán más catro ollos que dous.

Para estas movidas no necesita convocar a los demás alcaldes de la zona. No caben tantos en la foto.

6/4/06 22:25

 
Anonymous Anónimo said...

"La subida del peaje reabre el viejo debate politico sobre la AG-55"

Os recomiendo que pinchéis en este artículo y ¡alucina con las declaraciones de Marisol Soneira y Moisés Rey! Cualquiera diría que están abducidos por un alienígena que cambió su coco. Como era de esperar,C.A., enviada especial de La Coz para los asuntos políticos, se hizo eco de estas declaraciones aportando su granito de arena a la campaña. Ahora calan coma mortos, uns e outros.
En todo caso, se echa de menos el tono reivindicativo que empleaba(y desgraciadamente olvidó) la señora Soneira ¡qué light es la oposición del PP!

10/4/06 19:47

 
Anonymous Anónimo said...

"La subida del peaje reabre el viejo debate politico sobre la AG-55"

Os recomiendo que pinchéis en este artículo y ¡alucina con las declaraciones de Marisol Soneira y Moisés Rey! Cualquiera diría que están abducidos por un alienígena que cambió su coco. Como era de esperar,C.A., enviada especial de La Coz para los asuntos políticos, se hizo eco de estas declaraciones aportando su granito de arena a la campaña. Ahora calan coma mortos, uns e outros.
En todo caso, se echa de menos el tono reivindicativo que empleaba(y desgraciadamente olvidó) la señora Soneira ¡qué light es la oposición del PP!

10/4/06 19:47

 

Publicar un comentario

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner