Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

domingo, octubre 01, 2006

Fechas desconocidas


Estas últimas semanas no se ha hablado nada del asunto estrella de la política local, el proyecto del centro comercial de la plaza. Y eso es extraño porque justamente estamos en un momento decisivo, a la espera de que la unión de empresas que ha presentado la única oferta subsane la documentación presentada, que resultó ser insuficiente. Para eso tendría un plazo pensamos que de 7 días, una vez le fuese comunicado por escrito.

Lo curioso del tema es que la mesa se había reunido el día 7 de septiembre, que estamos a día 29, y no tenemos constancia de que en la prensa ni por ningún otro medio se haya informado de si esa comunicación se ha producido ni de cuando empieza y termina el plazo. ¿Tiene algún lector alguna información al respecto? ¿Se ha pedido la subsanación? Si no es así, ¿por qué no se ha hecho si ya ha pasado tanto tiempo?



3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

A los del gobierno no le interesa este tema. Cuanto más lo dilaten los del PP, más tranquilos están.
Estoy deseando ver al alcalde enseñandonos el proyecto de centro comercial que se come media plaza. A ver que jeta se le pone (aunque viendo el morro que le echa, no me sorprendería verle tan pancho justificando lo bueno que es cargarse espacios publicos en beneficio de intereses privados).

2/10/06 11:00

 
Anonymous Anónimo said...

O alcalde e o Bloque teñen un papelón con isto do centro comercial. De momento, os do PP estanlle dando marxen denunciando as trapalladas que se teñen feito. De todolos xeitos, se teñen claro que é un bó proxecto, deberían ter máis tino en sacalo adiante. Esta tibieza e medias palabras xa me dan que pensar...A ver si van ter razón os que din que sólo Andrade cre no asunto.

2/10/06 11:03

 
Anonymous Anónimo said...

Dúas matizacións: a reunión da mesa non foi o día 7 de setembro, senón o 15. E o plaazo para subsanar a documentación era de 3 días, non de 7.
De tódolos xeitos, os 3 días xa pasaron. Pero depende de cando llo notificaran á empresa (para darlle máis tempo a subsanar a documentación, poden notificarllo 2 ou 3 semanas despois de que se celebre a mesa). A empresa xa sabe (porque hai algún membro da mesa que llo di, ou porque sale no periódico) qué defectos ten a documentación que presentou, e así dalle máis tempo para preparar o que lle falta. Así que o dos 3 días e pura teoría: na práctica, se cadra aínda non llo notificaron formalmente.

2/10/06 12:30

 

Publicar un comentario

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner