Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, octubre 04, 2006

Mi vida como un chino


Hai uns días, recibimos un comentario dun lector anónimo avisándonos de que “Un carballés sigue "a pie de blog" las elecciones brasileiras... No solo de La Voz vive el hombre”, e dábanos a seguinte dirección: http://www.bestiario.com/mvcuc//
Xa coñecíamos ese blog (Mi vida como un chino), un dos máis famosos-premiados-inclasificables da blogosfera hispana. O que non sabiamos é que fora obra dun carballés.

¿Quén é Matías Bruñulf, aparte dun galego que vivía en Londres nun apartamento con seis chinos? Agora, segundo di no seu blog, vive en Brasil, en Sao Paulo.

[...]
Editado (
5-10-06, 10:16 a.m.): A petición de Matías Bruñulf (que sigue o noso blog a diario), editamos este anaco de post. Os que o lestes antes de ser editado, xa sabedes o que poñía. E os que non o lestes (mala sorte), quedádesvos coas ganas ;)


P.D.

Para animarvos a ler a Matías Bruñulf (Mi vida como un chino), vede o que dicía del Juan Ramón Peña en http://www.white-smurf.com/default.aspx?sec=18:...

Atentos a Matías Bruñulf, artista juguetón de origen extradimensional (aunque él jura que es gallego, nada menos), juntaletras profesional de talento sobrenatural, sin carnet de filmoteca. Bruñulf está de estreno: www.mividacomounchino.com relata sus andanzas londinenses viviendo con cinco chinos que, por cierto, no aparecen en 2046.
Llamado a la salvación literaria de esta galaxia, su prosa surrealista, certera como Luke Skywalker a los mandos de un X-Wing, haría enrojecer de envidia a Millás y compañía. Ya puestos, para sí quisiera Paul Auster esa airosa acidez de estómago que acecha en las esquinas de su caligrafía digital, esa psique que se derrama sin piedad por las pantallas de ordenador y las tascas populares a partes iguales. Pues te jodes, Paul.
Si Kurt Busiek lo conociera, le dedicaría un número de Astro City para él solito. Disfrutad de su blog.


1 Comments:

Anonymous Jorge said...

Yo sigo a Matías desde hace tiempo y casi a diario. Su aventura va camino de dos años. Esperemos que sean muchos más.
El seguimiento de las elecciones en Brasil ha sido sorprendente, por el formato y por la calidad. Galicia calidade amigos.

5/10/06 20:27

 

Publicar un comentario

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner